خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

معنویت عنصر اصلی تشکیل دهنده شاکله سپاه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۱۳

هدف از اجرای این برنامه‌ها ارتقاء سطح معنوی پاسداران و خانواده‌هاست و امروز از این توان و ظرفیت بهره‌مندیم که پاسداران و خانواده‌های آنان را بصورت همزمان تحت پوشش برنامه‌های معنوی قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه، معنویت را عنصر اصلی تشکیل‌دهنده شاکله سپاه دانست و درباره اقدامات حوزه تربیت و تعالی سپاه گفت: امروز از این توان و ظرفیت بهره‌مندیم که پاسداران و خانواده‌های آنان را بصورت همزمان تحت پوشش برنامه‌های معنوی قرار دهیم.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار جمال‌الدین آبرومند، وجه تمایز امور تربیتی و آموزشی سپاه با دیگر نهادها را تلفیق مسائل فکری و خدمات رفاهی عنوان کرد و افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تربیت و تعالی معنوی خانواده‌ها باید در کنار پاسداران مورد توجه قرار گیرد.

آبرومند، معنویت را عنصر اصلی تشکیل دهنده شاکله سپاه دانست و اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها ارتقاء سطح معنوی پاسداران و خانواده‌هاست و امروز از این توان و ظرفیت بهره‌مندیم که پاسداران و خانواده‌های آنان را بصورت همزمان تحت پوشش برنامه‌های معنوی قرار دهیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از اساتید مجرب و محتوای آموزشی غنی از مهمترین الزامات برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت‌السلام والمسلمین ادیانی مسئول معاونت تربیت و آموزش‌های عقیدتی سیاسی سپاه، خدمت کردن در نهادی انقلابی که مسئولیت حفظ حراست از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت ولی فقیه را دارد، توفیقی بزرگ برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از پاسداران رسالتی خطیر است که بر عهده معاونت تربیت و آموزش‌های عقیدتی سیاسی سپاه قرار دارد و هیچ خدمتی در این مجموعه بالاتر از این نیست که رفتارهای دینی در پاسداران نهادینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز