خبرگزاری کار ایران

ربیعی در گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران:

افزایش تولید و اشتغال در دستور کار دولت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۳۵

طبق اطلاعات مرکز آمار ایران گام های اولیه را به خوبی برداشته ایم و اندکی بیکاری کاهش پیدا کرده که البته برای رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی را در پیش رو داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال و تولید وظیفه سنگینی بر عهده مسئولین قرار دارد، گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید سالانه ۷ درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار داشت: برای هر استان طرح آمایش اشتغال که مراحل نهایی آن در حال انجام است را مد نظر قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال وظیفه سنگینی بر عهده مسئولین است، گفت: طبق اطلاعات مرکز آمار ایران گام های اولیه را به خوبی برداشته ایم و اندکی بیکاری کاهش پیدا کرده که البته برای رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی را در پیش رو داریم.

ربیعی با بیان اینکه باید اشتغال در روستاها و اشتغال بانوان را در برنامه ریزی مورد توجه قرار دهیم، تصریح کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در کشور باید سالانه ۷ درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

ربیعی، کمبودها و مشکلات در بخش تعاون را مورد اشاره قرار داد و خواستار همکاری بیشتر برای بهبود شرایط در این زمینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز