خبرگزاری کار ایران

دهقان اقدامات وزارت دفاع در سال ۹۳ را تشریح کرد؛

توسعه دیپلماسی دفاعی / ساخت سامانه‌های موشکی و پدافندی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۹۷

سال ۹۳ سال تولید تجهیزاتی است که اقتدار دفاعی ایران اسلامی را بالا می‌برد و وزارت دفاع تمرکزی جدی در عرصه تولید این تجهیزات دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه " در سال ۹۳ مردم شاهد سه اقدام جدی در حوزه دفاعی خواهند بود "، توسعه و افزایش فعالیت‌ها در حوزه دیپلماسی دفاعی برای ایجاد فضای همکاری و رسیدن به توسعه امنیت جمعی در منطقه را یکی از کارهای جدی وزارت دفاع در سال ۹۳ خواند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در حاشیه همایش " روز جهانی آگاهی از خطر مین " گفت: ‌ سال ۹۳ سال تولید تجهیزاتی است که اقتدار دفاعی ایران اسلامی را بالا می‌برد و وزارت دفاع تمرکزی جدی در عرصه تولید این تجهیزات دارد.

وزیر دفاع، طراحی و ساخت سامانه‌های موشکی زمین به زمین قدرتمند، سامانه‌های پدافندی تأثیرگذار و حرکت تولیدی پر قدرت در عرصه دریا را از اقدامات دیگر سال ۹۳ وزارت دفاع عنوان کرد.

سردار دهقان همچنین از به نتیجه رسیدن طرح‌های تحقیقاتی مهم در وزارت دفاع خبر داد و گفت: این طرح‌ها و به تبع آن تولید آنها بسیار بازدارنده است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست سازمان دفاعی کشور را هماهنگ با حرکت ملی خواند و تاکید کرد: ‌ کاری می‌کنیم که سیاست‌های ابلاغی محقق شود، چراکه نگاه به درون و توانمندی‌های داخلی یکی از بندهای این سیاست ابلاغی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز