خبرگزاری کار ایران

خطیب موقت نماز جمعه تهران: / تکرار /

در فرهنگ شهید صیاد شیرازی سیاسی‌بازی و جناح‌بازی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۲۸

امروز دشمنان می‌خواهند جریانی دست‌اندرکار امور باشد که کاری به ولایت در تصمیم گیری‌ها و عزل و نصب‌ها نداشته باشد و ما نباید بگذاریم که آنها به این مرحله برسند که کاسه زهر نوشیده شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: امروز دشمنان می‌خواهند جریانی دست‌اندرکار امور باشد که کاری به ولایت در تصمیم گیری‌ها و عزل و نصب‌ها نداشته باشد و ما نباید بگذاریم که آنها به این مرحله برسند که کاسه زهر نوشیده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در بزرگداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ، باعزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری گفت: من این سال را تبریک می‌گویم و امیدوارم که با اراده و عزمی که سنگرنشینان داشتند جهاد و شهادت، عرفان و وارستگی را در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی با جهشی مبتنی بر ایمان و بصیرت آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مومن کسی است که در کنار ایمان به خدا به حکومت اسلامی و ولایت فقیه باور داشته باشد، اظهار داشت: در کنار پذیرش ایمان به الله پذیرش رهبری و حاکمیت توحیدی نیز دارای اهمیت است.

مشاور رئیس قوه قضاییه ادامه داد: کسانی در زمان امام و بعد از امام مومن هستند که در راه ولایت ثابت قدم باشند نه آنکه حرف از امام و ولایت بزنند اما عمل دیگری داشته باشند که این‌ها منافق هستند.

صدیقی با بیان اینکه مقابله با قصاص، عفاف، حجاب و روح رزمندگی یک ارتجاع و عقب‌گرد است، اظهار داشت: در واقع این‌ها برگشت به جاهلیتی است که در غرب جریان دارد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: کسی که ولایت را قبول ندارد، توحیدش نیز قبول نیست. قرآن انحصار ایمان را به کسانی داده که به خدا و رهبری و ولایت فقیه باور دارند و راه شهدا را ادامه می‌دهند و تحت تاثیر جوزدگی‌های غرب قرار نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسات و بزرگداشت‌ها باید حفظ فرهنگ شهید صیاد شیرازی باشد، خاطرنشان کرد: در فرهنگ شهید صیاد شیرازی سیاسی‌بازی، جناح‌بازی و پی این و آن را گرفتن نیست.

صدیقی با بیان اینکه مشکل امروز ما مقابله با امریکا نیست چراکه امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: امروز دشمنان می‌خواهند جریانی دست‌اندرکار امور باشد که کاری به ولایت در تصمیم گیری‌ها و عزل و نصب‌ها نداشته باشد و ما نباید بگذاریم که آنها به این مرحله برسند که کاسه زهر نوشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز