خبرگزاری کار ایران

سید حسین کمالی:

فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌ایم / نامزدهای احتمالی را بررسی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۹۳

شعبات استانی حزب با افراد و کاندیداهای احتمالی صحبت‌هایی را انجام داده‌اند و هنوز این مسئله در شعبات در حال بررسی است و به شورای مرکزی نرسیده است.

دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: کارهای مقدماتی خود را برای انتخابات مجلس شروع کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسین کمالی در حاشیه مراسم ختم هفتم پدر همسر سید محمد خاتمی در خصوص آخرین وضعیت فعالیت‌های انتخاباتی حزب اسلامی کار برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما کارهای مقدماتی خود را شروع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: فعلا شعبات استانی حزب با افراد و کاندیداهای احتمالی صحبت‌هایی را انجام داده‌اند و هنوز این مسئله در شعبات در حال بررسی است و به شورای مرکزی نرسیده است.

در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فکر می‌کنید کدام جریان سیاسی در انتخابات پیروز شود؟ گفت: من پیشگو نیستم اما مردم مشکلات و نیازهایی دارند و هر کسی که بتواند به آن‌ها پاسخ دهد برنده می‌شود.

وی درباره قطعنامه حقوق بشری پارلمان اروپا ابراز داشت: اینها جدل‌های سیاسی است که بیشتر مصرف داخلی دارد. واقعیت این است که طرفین مذاکرات اختلافات خود را کاهش داده‌اند. البته ممکن است در سطح بین‌المللی عده‌ای با مذاکرات مخالف باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان افزود: در این میان وظیفه دولت این است که به خوبی از منافع ملی دفاع کند.

وی ادامه داد: آنچه که در پنهان در حال مذاکره است بسیار شفاف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز