خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اقتدار دفاعی نیروهای مسلح مایه آرامش کشور و عامل یاس دشمن است

کد خبر : ۱۶۰۴۹۱

مجموعه نیروهای مسلح مؤمن و انقلابی با الهام از تجارب تاریخی و درک درست از الزامات و مقتضیات زمانی؛ نظام سلطه و تمامی بدخواهان ملت عزتمند ایران اسلامی را مقهور عظمت، صلابت خود ساخته و پاسخی متناسب را به هرگونه تهدید دشمنان متجاوز خواهد داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، اقتدار دفاعی و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات را مایه امنیت و آرامش و عامل یأس دشمن در دستیابی به اهداف شیطانی علیه ایران اسلامی دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در این بیانیه آمده است: در شرایطی که آمریکا و حامیان رژیم پهلوی با پیروزی انقلاب و خروج جاسوسان و مستشاران نظامی خود توهم بازگشت قریب الوقوع آنان به ایران را در سر می پروراندند و در این رهگذر عوامل مزدور داخلی آنان و ضد انقلاب پروژه انحلال ارتش(که متحول و در خط انقلاب و ملت قرار گرفته بود) را دنبال می کردند؛ اقدام هوشمندانه و پیام تاریخی امام خمینی(ره) در حمایت از ارتش در فروردین ۱۳۵۸ روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان دمید.

این بیانیه می افزاید: تاریخ ۳۶ سال اخیر کشور بیانگر عرصه های بسیار خطیر و سرنوشت سازی است که نقش آفرینی های سترگ ارتش انقلابی و غیور در آن بسیار معنادار و الهام بخش است تا جایی که از سوی ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا به نشان ˈارتش حزب الله و کلمه طیبهˈ مفتخر گردید.

وزارت دفاع در این بیانیه با اشاره به حماسه آفرینی های ماندگار ارتش سرافراز در رویارویی با ضد انقلاب در آغازین ماه های استقرار نظام اسلامی در کردستان، خاطرنشان کرد: حضور شجاعانه و ایثارگرانه این نیرو در حماسه هشت سال دفاع مقدس رمزنگاری از تدبیر راهبردی امام(ره) در حفظ و تقویت ارتش است.

در این بیانیه موفقیت ها و سربلندی های تاریخ سازی که با همت و مجاهدت ارتش غیور و سایر نیروهای مسلح درطول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به دست آمده را در سایه تبعیت محض آنان از ولایت فقیه توصیف کرده که تبلور آن در دوران امام(ره) و سپس مقام معظم رهبری، ارتش مقتدر و با افتخار جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح را در تراز ملت سرافراز ایران و آرمان های نظام اسلامی به جهانیان معرفی کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: وحدت، تعامل و هم افزایی همه جانبه و دائمی بین ارتش و سپاه به عنوان بازوان قدرتمند مقام ولایت و ستونهای خیمه بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور عامل تقویت اعتماد به نفس ملی و موجب استیصال و عصبانیت نظام استکبار و جبهه متحد ضد انقلاب شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: تردیدی نیست پیشرفت ها و توانمندی های ارزشمندی که امروز در حوزه سامانه ها و تجهیزات به روز و بومی دفاعی در زمین، دریا، هوا فضا به دست آمده نشان افتخار ملتی است که بهره گیری هوشمندانه و عملیاتی آن در صحنه مأموریت های خطیر ارتش جمهوری اسلامی و دیگر سازمان های نیروهای مسلح توسط نیروهای انقلابی و ولایتمدار بشارت برای نسل های امروز و فردای میهنی است که با اطمینان به تداوم انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت(عج) بیندیشند.

کارکنان جان برکف و ولایتمدار وزارت دفاع ضمن تجلیل از مقام شامخ ۴۸ هزار شهید سرافراز ارتش در هشت سال دفاع مقدس و در میدان های دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور فرارسیدن روز ارتش را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان سرافراز این وزارتخانه تبریک گفته است.

در خاتمه این بیانیه تاکید شده است: مجموعه نیروهای مسلح مؤمن و انقلابی با الهام از تجارب تاریخی و درک درست از الزامات و مقتضیات زمانی؛ نظام سلطه و تمامی بدخواهان ملت عزتمند ایران اسلامی را مقهور عظمت، صلابت خود ساخته و پاسخی متناسب را به هرگونه تهدید دشمنان متجاوز خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز