خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان زندان‌ها در گفت‌و‌گو با ایلنا: / تکرار /

هیچ گونه درگیری و ضرب و شتمی در زندان اوین نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۸۷

براساس آیین نامه سازمان زندان‌ها ماهانه یک بار بازرسی نوبه‌ای انجام می‌شود که امروز این بازرسی انجام شد / بنا نداریم که به ادعاهای سایت‌های معارض که دروغ پراکنی علیه نظام می‌کنند پاسخگو باشیم.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی هرگونه درگیری و ضرب و شتم زندانیان بند ۳۵۰زندان اوین توسط ماموران و زندانبانان را تکذیب کرد.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، پیرامون اخبار برخی از سایت‌های فارسی زبان خارج از کشور مبنی بر ضرب و شتم زندانیان بند ۳۵۰بازداشتگاه اوین گفت: نباید به اخبار ضد انقلاب‌ها توجه کرد و ما به فرافکنی و شایعه سازی هم کاری نداریم.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی با تاکید براینکه هیچ گونه درگیری و ضرب و شتم در زندان اوین صورت نگرفته است، ادامه داد: براساس آیین نامه سازمان زندان‌ها ماهانه یک بار بازرسی نوبه‌ای انجام می‌شود که امروز این بازرسی انجام شد.

وی ادعاهای این سایت‌ها مبنی بر اینکه در درگیری امروز دست و پای برخی از این زندانیان شکسته شده و یا مشکل جسمانی برایشان بوجود آمده را تکذیب کرد و گفت: بنا نداریم که به ادعاهای سایت‌های معارض که دروغ پراکنی علیه نظام می‌کنند پاسخگو باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز