خبرگزاری کار ایران

سرتیپ اسماعیلی در حاشیه مراسم روز ۲۹ فروردین مطرح کرد؛

ایجاد چالاکی بیشتر با استفاده از سامانه های پوش و قادر برای پدافند هوایی

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۶۱۴

پروژه متحرک سازی پرتاب کننده موشک پوش و قادر هم امسال برای اولین بار در رژه ۲۹ فروردین به نمایش گذاشته شد و این دو سامانه توانایی تحرک و چالاکی بیشتر را برای پدافندهوایی به همراه خواهد داشت.

فرمانده قرار‌گاه پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: دو سامانه پوش و قادر توانایی تحرک و و چالاکی بیشتر برای پدافند هوایی به همراه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگارایلنا، ‌ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین، روز ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور سامانه راداری آرش، سامانه شبیه ساز موشک غفار و سامانه متحرک سازی پرتاب کننده موشک پوش و قادر در رژه ۲۹ فروردین امسال گفت: سامانه راداری آرش یک سامانه برد بلند و بومی است و تقویت کننده استراتژی این قرار‌گاه در باند فرکانسیWHF، UHFوHF است و علاوه بر برد بلند از قابلیت دفاع و جنگ الکترونیک بسیار خوبی برخوردار است.

سرتیپ اسماعیلی در خصوص سامانه شبیه ساز غفار اظهار داشت: این سامانه توانمند تمام شبیه سازی‌های عملیاتی را انجام خواهد داد و دقیقا برابر تهدیدات می‌تواند به نیروهای جوان آموزش دهد که در صحنه واقعی چگونه عمل کنند، در گذشته برای آموزش این موارد به دانشجویان باید یک سامانه عملیاتی از مدار خارج می‌شد که با کمک این شبیه ساز تمام مراحل آموزش بدون خارج شدن سامانه‌های عملیاتی انجام می‌شود.

وی درپایان افزود: پروژه متحرک سازی پرتاب کننده موشک پوش و قادر هم امسال برای اولین بار در رژه ۲۹ فروردین به نمایش گذاشته شد و این دو سامانه توانایی تحرک و چالاکی بیشتر را برای پدافندهوایی به همراه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز