خبرگزاری کار ایران

از سوی حزب اسلامی کار برگزار می‌شود؛

همایش تقدیر از زنان نمونه کارگر در ۹ اردیبهشت

کد خبر : ۱۶۱۲۸۶

کنگره سراسری حزب اسلامی کار در نیمه دوم سال ۹۳ و با حضور تمامی دبیران استانی این حزب، کارشناسان و مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار از برگزاری سه همایش توسط این تشکل در فصل بهار و برگزاری کنگره سراسری این حزب در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

محمد نیشابوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برنامه‌های حزب اسلامی کار در فصل بهار امسال گفت: حزب اسلامی کار سه همایش با موضوعات تقدیر از زنان نمونه کارگر، کار و تولید و یارانه‌ها و یک همایش سیاسی اجتماعی با حضور کارشناسان، مسئولان اجرایی، کارگران و نخبگان در تهران برگزار می‌کند.

وی درباره همایش تقدیر از زنان نمونه کارگر اظهار داشت: همایش تقدیر از زنان نمونه کارگر در آستانه روز جهانی کارگر در ۹ اردیبشهت ماه خواهد بود و ما از چند تن از مسئولان دولتی برای حضور در این همایش دعوت کرده‌ایم.

سخنگوی حزب اسلامی کار درباره همایش کار و تولید و یارانه‌ها نیز بیان کرد: این همایش با حضور اساتید، کارشناسان و مسئولان دولتی در اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و قصد داریم تا در آن به آسیب‌شناسی اجرای فاز اول یارانه و تعیین چشم‌اندازهای پیشروی فاز دوم یارانه‌ها بپردازیم.

نیشابوری درباره همایش سیاسی اجتماعی این حزب نیز ابراز داشت: در این همایش اخلاق سیاسی، مشارکت سیاسی و جایگاه احزاب در فعل و انفعالات سیاسی کشور و انتخابات مطرح و بررسی می‌شود که احتمالا در خردادماه خواهد بود.

رییس دفتر سیاسی حزب اسلامی کار درباره زمان برگزاری کنگره این حزب تصریح کرد: کنگره سراسری حزب اسلامی کار در نیمه دوم سال ۹۳ و با حضور تمامی دبیران استانی این حزب، کارشناسان و مهمانان ویژه برگزار خواهد شد که ستاد برگزاری آن پس از همایش تقدیر از زنان نمونه کارگر در دفتر سیاسی حزب تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز