خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم:

آمار بسیجیان از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده است

کد خبر : ۱۶۲۲۷۲

ماهیت انقلاب اسلامی و سپاه به هم مرتبط است، تا زمانی که انقلاب و ارزش‌ها برپاست سپاه وجود دارد و تا زمانی که سپاه وجود دارد، ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب نیز در امان است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنوی ترین و با ارزش ترین سیستم نظامی در دنیاست؛ زیرا الگویی چون حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی مختاران با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه گفت: سپاه با انقلاب به وجود آمده و همزاد و همراه انقلاب است.

وی گفت: ماهیت انقلاب اسلامی و سپاه به هم مرتبط است، تا زمانی که انقلاب و ارزش‌ها برپاست سپاه وجود دارد و تا زمانی که سپاه وجود دارد، ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب نیز در امان است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه باید از سپاه مراقبت کنیم همانگونه که از نظام مواظبت می‌کنیم، ادامه داد: اگر بخواهیم اهمیت سپاه را بدانیم باید به دستاوردهای انقلاب و میزان توفیق نظام در عرصه داخلی، منطقه‌ای، بین المللی و صدور انقلاب به جهان توجه کنیم.

وی افزود: این مولود مبارک که با انقلاب تاسیس شد، توانسته به آرمان‌ها و اهداف مقدس حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشاند.

مختاران با اشاره به اینکه مخصوصا در بعد خارجی امروز شاهد صدور انقلاب هستیم، یادآور شد: در بعد جهانی حتی در قلب آمریکا تحولات جدی به چشم می‌خورد که برگرفته از ارزش‌ها و عملکرد نظام اسلامی است که به نوعی سپاه حافظ آن بوده است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به مسائل داخلی جامعه اظهار کرد: ما در بحثنظامی توفیقات فراوانی داشته‌ایم، اما در بعضی ریزه کاری ها دغدغه های جدی مطرح است و به نظر می رسد باید در بعد داخلی سرمایه گذاری های بیشتری صورت بگیرد.

وی سبک زندگی، اصلاح الگوی مصرف و… را به عنوان مسائل لازم توجه برشمرد و خاطرنشان کرد: این مسائل خرده فرهنگ‌ها را تشکیل می دهد و ان شاءالله امروز همانطور که نظام احتیاج دارد، سپاه بتواند در ظرافت ها وارد شود و با مدیریت خوب خود، در این زمینه ها و به‌خصوص دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب در مسائل فرهنگی توفیق یابد.

مختاران تصریح کرد: هر جا نگرانی و بحران هست مردم چشم امیدشان به سپاه به عنوان بازوی پرتوان رهبری است؛ زیرا سپاه است که شبکه عظیم و نیروی مردمی و پرتوان بسیج را مدیریت می کند.

وی ادامه داد: این توقع از سپاه است که شجره طیبه بسیج، این یادگار حضرت امام(ره) را که اهمیت آن کمتر از خود سپاه نیست، به نحو احسن مدیریت کند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به عبور آمار بسیجیان از مرز ۲۰ میلیون نفر اظهار کرد: امروز مسئولیت سنگین و نقش محوری سپاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری و کیفیت بخشی به محتوای بسیج بیشتر احساس می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز