خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

دلیلی برای جدایی اصلاح‌طلبان از دولت وجود ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۴۳

ارثویرانه‌ای که اصولگرایان در هشت سال گذشته به جای گذاشته‌اند، نیازی به دعوا کردن ندارد / ضعف در اطلاع‌رسانی نقطه‌ای است که ممکن است بعدها به دولت ضربه بزند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دلیلی برای جدایی اصلاح‌طلبان از دولت وجود ندارند، تاکید کرد: دولت محدودیت‌های بسیاری دارد که این محدودیت‌ها موجب کندی حرکت آن شده، اما جهت‌گیری و اساس موضع‌گیری دولت صحیح است.

علی‌محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ادعاهای برخی از رسانه‌های اصولگرا مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان از دولت ناراضی هستند، گفت: این منتهای آرزوی اصولگرایان است اما این ادعا صحت ندارد.

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه دلیلی برای جدایی اصلاح‌طلبان از دولت وجود ندارند، اظهار داشت: کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد که نیاز است همه جریان‌ها و نیروهای دلسوز نظام و انقلاب دولت را یاری کنند و بر همین اساس، اصلاح‌طلبان نیز احساس تکلیف می‌کنند که دولت را یاری کنند.

وی ادامه داد: ارثویرانه‌ای که اصولگرایان در هشت سال گذشته به جای گذاشته‌اند، نیازی به دعوا کردن ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت محدودیت و تنگناهای خاص خود را دارد، خاطرنشان کرد: دولت محدودیت‌های بسیاری دارد که این محدودیت‌ها موجب کندی حرکت آن شده است، اما جهت‌گیری و اساس موضع‌گیری دولت صحیح است.

حاضری در پاسخ به این سوال که دولت در برابر این هجمه‌ها چه باید بکند؟ اذعان داشت: دولت با شفافیت دلایل کندی حرکتش و شرایط، محدودیت‌ها و تنگناهایش را برای مردم و پایگاه اجتماعی‌اش ابراز کند تا این کندی موجب ایجاد این پیش فرض نشود که دولت نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری بکند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت در اطلاع‌رسانی و ارتباط با پایگاه اجتماعی‌اش ضعف دارد، یادآور شد: این ضعف در اطلاع‌رسانی نقطه‌ای است که ممکن است بعدها به دولت ضربه بزند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل تکرار ادعای جدایی و نارضایتی اصلاح‌طلبان از دولت از سوی اصولگرایان چیست؟ بیان کرد: آنها نیازمند این هستند که برای تحقق این خواسته، جدایی اصلاح‌طلبان از دولت را مداوم تکرار کنند که تا از این طریق بتوانند که در بخشی از جامعه این نگاه را جا بیندازند که اصلاح‌طلبان از دولت جدا شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز