خبرگزاری کار ایران

امیر موسوی در دانشگاه شهید ستاری:

اگر درایت رهبر انقلاب نبود انقلاب به جایگاه رفیع کنونی خود نمی‌رسید

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۷۹۴

ایران نماد ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بوده است و ما باید با حضور پر شور و خستگی‌ناپذیر در صحنه‌های علم و عمل دنباله روی آن عزیزانی باشیم که با تقدیم جان و مال خود فرصت خدمت در این نظام مقدس و توفیق سربازی ولایت فقیه را به ما داده‌اند.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر امداد خداوند متعال و درایت رهبر معظم انقلاب، که به حق ناخدای بی‌نظیر کشتی انقلاب اسلامی بعد از امام راحل(ره) بوده و هستند؛ نبود، این انقلاب به جایگاه رفیع کنونی خود نمی‌رسید.

به گزارش ایلنا، امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در جریان بازدید از دانشگاه شهید ستاری در سخنانی در جمع فرماندهان، مسولان و دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه در نظام اسلامی، ایران نماد ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بوده است، گفت: ما باید با حضور پر شور و خستگی‌ناپذیر در صحنه‌های علم و عمل دنباله روی آن عزیزانی باشیم که با تقدیم جان و مال خود فرصت خدمت در این نظام مقدس و توفیق سربازی ولایت فقیه را به ما داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابعاد شخصیتی فرمانده کل قوا عنوان کرد: ایشان علاوه بر اینکه مجتهد جامع الشرایط و مرجع تقلید هستند، بحمدلله در تمامی زمینه‌های مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به ویژه مسایل دفاعی و نظامی احاطه کامل داشته و صاحب نظر هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه ایران اظهار کرد: اگر امداد خداوند متعال و درایت رهبر معظم انقلاب، که به حق ناخدای بی‌نظیر کشتی انقلاب اسلامی بعد از امام راحل(ره) بوده و هستند؛ نبود، این انقلاب به جایگاه رفیع کنونی خود نمی‌رسید.

امیر موسوی همچنین پیوستن جوانان به خدمت در نظام مقدس اسلامی و حضور در نیروی هوایی ارتش را فرصتی مناسبی برای بروز خلاقیت و توانمندی دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: توصیه و سفارش من به دانشجویان عزیز این است که با انسانهای ارزشی، مکتبی و ولایی ارتباطات خود را بیشتر کرده و خود را از نظر علوم نظامی و دینی تقویت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز