خبرگزاری کار ایران

۲۵ اردیبهشت برگزار می شود؛

همایش جهان عاری از خشونت در پرتو گفت وگو برای صلح، امنیت و حقوق بشر

کد خبر : ۱۶۳۶۸۷

این همایش با توجه به قطعنامه اخیر سازمان ملل متحد مبنی بر ˈجهان عاری از خشونت و افراطی گریˈ که به پیشنهاد دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به تصویب اکثریت کشورهای عضو سازمان ملل متحد رسید، گامی در راستای شناساندن پیام این شعار است.

همایش بین المللی «جهان عاری از خشونت در پرتو گفت وگو برای صلح امنیت و حقوق بشر» ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی صلح اسلامی، دبیر اجرایی همایش مزبور با اعلام این خبر افزود: این دومین همایش بین المللی است که به همت فصلنامه مطالعات بین المللی در دولت یازدهم برگزار می شود.

«مهدی طاهری» تاکید کرد: این همایش با توجه به قطعنامه اخیر سازمان ملل متحد مبنی بر ˈجهان عاری از خشونت و افراطی گریˈ که به پیشنهاد دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به تصویب اکثریت کشورهای عضو سازمان ملل متحد رسید، گامی در راستای شناساندن پیام این شعار است.

دبیر همایش بین المللی جهان عاری از خشونت گفت: سازمان ملل متحد یکی از روزهای اردیبهشت ماه را به نام روز جهانی تنوع فرهنگی برای گفت و گو و توسعه نامگذاری کرده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس این فصلنامه در صدد برآمد تا به مناسبت این روز هم اندیشی را با همکاری سازمان ملل متحد برگزار کند.

طاهری افزود: با موافقت و استقبال این سازمان در اردیبهشت ماه سال گذشته همایشی در سطح ملی برگزار شد که سخنران اصلی آن محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بود و امسال نیز همایشی در ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز