خبرگزاری کار ایران

سیدحسن خمینی از آیت‌الله شیرازی عیادت کرد

کد خبر : ۱۶۴۵۷۸

امیدواریم با دعای خیر مردم و علما حال ایشان هرچه زود‌تر بهبود یابد. برای حصول بهبودی، به دعای خیر خاص مؤمنین در کنار مراقبت‌های ویژه تیم پزشکی نیاز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی روز گذشته از آیت‌الله سیدمحمد باقر موسوی شیرازی عیادت کرد و جویای وضعیت عمومی وی شد.

به گزارش ایلنا، در جریان این عیادت، تیم پزشکی و فرزندان آیت‌الله العظمی موسوی شیرازی شرحی از وضعیت درمانی و روند معالجه وی را در حضور یادگار امام ارائه کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصادق موسوی شیرازی در این خصوص گفت: آیت‌الله موسوی شیرازی، سه ماه قبل به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف در بیمارستان رضوی مشهد بستری شد. وضعیت عمومی ایشان به دلیل کهولت سن و کسالت‌های متعدد ناشی از شکنجه‌های رژیم بعثسابق عراق بوده و همچنین از ضعف عمومی مفرطی رنج می‌برند.

ادامه داد: بعد از انتقال ایشان به تهران، تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت معظم‌له به کار می‌برند و درمان ایشان در بیمارستان ادامه دارد.

وی ضمن تشکر از عیادت یادگار امام از آیت‌الله موسوی شیرازی گفت: امیدواریم با دعای خیر مردم و علما حال ایشان هرچه زود‌تر بهبود یابد. برای حصول بهبودی، به دعای خیر خاص مؤمنین در کنار مراقبت‌های ویژه تیم پزشکی نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز