خبرگزاری کار ایران

همایش دلواپسیم /

همکار شهید احمدی روشن: با ادامه راه شهدا می توان بر تحریمها غلبه کرد

کد خبر : ۱۶۴۹۵۵

باید توجه کرد که قبل از آنکه تحریم مانعی برای توسعه اقتصادی مطرح شود، اشکالاتی در ساختار اقتصادی کشور وجود دارد که مانع توسعه اقتصادی شده است از این رو برای رفع آن باید اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق ساخت.

همکار شهید مصطفی احمدی روشن معتقد است: با ادامه راه شهدا می توان بر تحریمها غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین آبمیچی در سخنانی در همایش دلواپسیم که از سوی تشکلهای دانشجویی مردمی در ارتباط با نقد توافق نامه ژنو در سالن اجتماعات لانه جاسوسی برگزار شد، درمورد شخصیت شهید مصطفی احمدی روشن گفت: شهیداحمدی روشن مانند همه دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به دنبال یافتن کار بود، اما شرایط وی برای انتخاب شغل اولویت های نظام بود از این رو به سازمان انرژی اتمی واردشد.

معاون سابق رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه شهید احمدی روشن در خرداد سال ۸۵وارد سایت نظنز شد، ادامه داد: در طول مدت خدمتی که در این سایت هسته ای انجام داد با مجاهدتهای فراوان سعی در پیشبرد فناوری هسته ای کشورمان داشت.

این همکار شهید ادامه داد: از سال ۸۸ به این سمت سرویس های امنیتی غرب از یک طرف و از طرف دیگر تحریم علیه قطعات هسته ای تصویب شد، اما شهید احمدی روشن با پشتکار و توکل بر خدا توانست بر این تحریمها و تهدیدهای سرویس های امنیتی غلبه کرده و موجبات پیشرفتهای فن اوری هسته ای و غنی سازی ۲۰درصد را فراهم کند.

وی با بیان اینکه با ادامه راه شهدا می توان بر تحریمها غلبه کرد، گفت: باید توجه کرد که قبل از آنکه تحریم مانعی برای توسعه اقتصادی مطرح شود، اشکالاتی در ساختار اقتصادی کشور وجود دارد که مانع توسعه اقتصادی شده است از این رو برای رفع آن باید اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق ساخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز