خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله هاشمی:

قلم و قدم همه کسانی که برای معلولین می­کوشند، عبادت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۵۷

ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی باشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر دیروز در دیدار مسؤولان سازمان بهزیستی کشور، توجه به نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنها را مقدس دانست و گفت: کار برای نیازمندان واقعی، اجر زیادی در بارگاه الهی دارد.

به گزارش ایلنا، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تصویت سیاست­های کلی مربوط به سلامت و یادآوری بندهایی از آن که توسط رهبری معظم انقلاب به دستگاه­ها ابلاغ شد، گفت: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و توانبخشی سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزشهای انسانی و اسلامی باشد.

وی «اولویت پیشگیری بر درمان» را بندی مهم در سیاست­های کلی مصوب در مجمع تشخیص خواند و گفت: با جدّی گرفتن پیشگیری، هزینه‌ها کم و آسان و تعداد معلولین، محدود می­‌شود و خانواده و به تبع آن جامعه آسیب نمی­ بیند.

آیت ­الله هاشمی رفسنجانی، حضور پر رنگ خیرین در بخش بهزیستی را نشانه زنده بودن روح انسانیت در جامعه ایرانی دانست و گفت: قلم و قدم همه کسانی که برای معلولین می­کوشند، عبادت است.

در آغاز این دیدار هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، نفریه معاون امور اجتماعی، حبیب الله فرید، قائم مقام امور اجتماعی و رئیس مرکز فوریتهای اجتماعی، قاسم عبدالله زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع، سخنگوئی معاون امور توانبخشی و فریبا بریمانی مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده با ارائه گزارشی از مسؤولیت­ها، به بیان دیدگاه­ها برای انجام بهتر مسایل مربوط به بهزیستی و رسیدگی به معلولین پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز