خبرگزاری کار ایران

انصاری‌راد در گفت‌وگو با ایلنا:

افراطیون چرا دلواپس اختلاس‌های میلیاردی نبودند؟

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۸۲

دلواپسی امروز اصلاح‌طلبان این است که افراطیون نگذارند دولت برنامه‌های اصلاحی‌اش را در سیاست‌ خارجی، اقتصاد، سیاست داخلی و فرهنگ و سایر عرصه‌ها اجرا کند / چرا این افراد وقتی امید و اعتماد مردم با اختلاس‌های هزاران میلیاردی خدشه دار شد، دلواپس نبودند؟

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم تاکید کرد: افراطیون باید برای سال‌های قبل و دولت گذشته دلواپس می‌بودند نه برای این دولت که می‌خواهد تحریم‌ها را حل کند، مشکلات سیاست خارجی را پایان دهد، تورم و بیکاری را از بین ببرد و سعی در حل مشکلات داخلی دارد.

حجت‌السلام و المسلمین حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که دلواپسی شما برای امروز کشور چیست؟، گفت: دلواپسی امروز اصلاح‌طلبان این است که افراطیون نگذارند دولت برنامه‌های اصلاحی‌اش را در سیاست‌ خارجی، اقتصاد، سیاست داخلی و فرهنگ و سایر عرصه‌ها اجرا کند.

وی با اشاره به دلواسی افراطیون اظهار داشت: اگر این افراد دلواپس بودند باید هشت سال پیش که اقتصاد، فرهنگ، سیاست خارجی و مدیریت داخلی درهم شکست، دلواپس می‌بودند. این دلواپسان باید از دولت وقت می‌پرسیدند که ۸۰۰ میلیارد درآمد ارزی کشور در طی هشت سال گذشته که در تاریخ ایران سابقه نداشت و بیش از معادل کل درآمد ارزی دوران آقایان خاتمی و هاشمی بود، صرف چه شده است؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: چرا کشوری که در طی هشت سال گذشته، ۸۰۰ میلیارد درآمد ارزی داشته، در طی سال‌های ۹۰ تا ۹۲ رشد منفی شش درصد داشته است؟ چرا این افراد دلواپس نبودند که ما نمی‌توانستیم در طی هشت سال گذشته به راحتی نفت استخراج کنیم؟ چرا دلواپس نبودند که چرا نفت را نمی‌توانستیم مانند قبل بفروشیم؟ چرا دلواپس نبودند که نفت می‌فروختیم اما نمی‌توانستیم پول آن را دریافت کنیم؟

نماینده مردم نیشابور در مجلس ششم با طرح این سوال که چرا وقتی مردم گرفتار تورم، بیکاری، رکود و گرفتاری‌های اداری بود، این افراد دلواپس نبودند؟، ابراز داشت: چرا وقتی امید و اعتماد مردم با اختلاس‌های هزاران میلیاردی خدشه دار شد، دلواپس نبودند؟

انصاری‌راد در پایان تاکید کرد: افراطیون باید برای سال‌های قبل و دولت گذشته دلواپس می‌بودند نه برای این دولت که می‌خواهد تحریم‌ها را حل کند، مشکلات سیاست خارجی را پایان دهد، تورم و بیکاری را از بین ببرد و سعی در حل مشکلات داخلی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز