خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

واکنش سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد نسبت به جنجال‌آفرینی‌های رسانه‌ای یک انتصاب

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۳۶۵

آیا پاسخ منطقی و بدون غرض ورزی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به نامه رییس محترم کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و نیز مصاحبه های پاسخگویانه دکتر طه هاشمی پیرامون این امر به اندازه لازم گویا و اقناع کننده نبود؟

سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشتمل بر ۱۲۰ تشکل دانشجویی با صدور بیانیه‌ای پیرامون جنجال‌آفرینی‌های رسانه‌ای درباه یک انتصاب در این دانشگاه، واکنش نشان دادند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیانیه ۳ اتحادیه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی

امروز که شاهد شکوفایی مجدد دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… هستیم عده ای که منافع خود را همواره در سکوت و خفقان می دیدند تمام تلاش خود را می کنند تا نگذارند چراغ های امید دوباره در این دانشگاه روشن شود و بر سیاهی سال های اخیر بتازند.

در راستای همین امر شاهد آنیم که امروز عده ای از جنجال آفرینان که از طایفه ساکتین دیروز و دلواپسان امروز هستند در برابر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده اند و این مرکز علمی فرهنگی را دستمایه بازی های سیاسی خود نموده اند و در تلاشند با بزرگنمایی اقدامات کوچک و سطحی به کل بدنه دانشگاه آزاد ضربه بزنند.

با این حال مشخص نیست این همه موج آفرینی برای یک انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی با چه هدفی صورت می گیرد و پشت این جریانات مشکوک چه افرادی قرار دارند؟

این جنجال های رسانه ای برای انتصاب عبدالحسین هراتی به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی در حالی صورت می گیرد که مراجع ذیصلاح در پاسخ به استعلام دانشگاه، بلامانع بودن انتصاب ایشان را اعلام کرده بودند و با این حال وی صرفا به عنوان سرپرست و نه مدیرکل اداره کل اسناد و مدارک منصوب شده است.

در عین حال سوابق درخشان و انقلابی دکتر میرزاده و حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدطه هاشمی برای همگان روشن است و نمی توان با این جنجال آفرینی ها فاصله ای میان مسوولان ارشد دانشگاه آزاد که خود را فرزندان انقلاب و یاران امام(ره) می دانند با ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران بوجود آورد.

در سالی که رهبر معظم انقلاب نام آنرا مزین به سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کرده اند آیا درست است که به دکتر طه هاشمی با آن سوابق درخشان و انقلابی که اکنون پرچمدار فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی است و از زمان حضورش در این دانشگاه قدم های فراوانی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ بر داشته اند این گونه هجمه های رسانه ای صورت بگیرد؟

برادران بسیجی و دلسوزان انجمن های اسلامی مستقل

براستی می توان به دلیل یک انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی مسوولان ارشد دانشگاه و سایر شخصیت های انقلابی نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برد؟

آیا این هجمه های ناروا به دانشگاه آزاد اسلامی به بهانه یک انتصاب، جفا به مسوولان ارشد و دانشجویان انقلابی این دانشگاه نیست؟

آیا نقد سازنده و دلسوزانه خود را نمی توانستید به جای جنجال آفرینی و غوغا سالاری رسانه ای از طریق یک نامه محرمانه و مکتوب به همراه مستندات به آقای دکتر میرزاده منتقل کنید؟

آیا پاسخ منطقی و بدون غرض ورزی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به نامه رییس محترم کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و نیز مصاحبه های پاسخگویانه دکتر طه هاشمی پیرامون این امر به اندازه لازم گویا و اقناع کننده نبود؟

دانشگاه آزاد اسلامی همواره در راستای اعتلای آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله) حرکت کرده است و قاطعانه اعلام می کنیم که این جنجال آفرینی های رسانه ای تاثیری در رسالت مدیران دانشگاه آزاد اسلامی نخواهد داشت و این دانشگاه همچنان در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت خواهد کرد.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این موقعیت حساس بر خود لازم می دانیم ضمن اعلام برائت از عملکرد این افراد تندرو، حمایت خود را از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نماییم و از مسوولان ذیربط می خواهیم که با این موج آفرینی ها تسلیم اقلیتی تندرو نشوند و با بررسی های خود درباره موضوع مطرح شده تصمیم گیری صحیح نمایند تا همچنان اعتدال سرلوحه تمام مدیران در دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا)

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز