خبرگزاری کار ایران

اولیا در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان از خودسرها تبری جویند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۱۳

کشور از مشکلات بسیاری رنج می‌برد که این مشکلات محصول مدیریت اشتباه هشت سال گذشته بود و با این خودسری و اقدامات خلاف قانون نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه مشکلی هم به مشکلات کشور افزود می‌شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی لغو همایش سیدحسن خمینی در دانشگاه لرستان را وقیحانه و زشت دانست و افزود: متاسفانه افراطیون منتسب به جناح اصولگرا هستند و اصولگرایان باید نسبت به این افراد و اقدامات آنها تبری جویند.

علی اکبر اولیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص هجمه‌های اخیر افراطیون و گروه‌های خودسر نسبت به شخصیت‌های برجسته کشور گفت: کسانی که این اقدامات انجام می‌دهند عده‌ای از آنها واقعا دلواپس و نگران هستند و گروهی هم به خاطر از بین رفتن منافعشان این کارها را می‌کنند.

وی درباره کسانی که از روی دلواپسی و دلسوزی فعالیت تخریبی را انجام می‌دهند، اظهار داشت: اگر این دوستان دلشان برای انقلاب می‌سوزد و فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند کاری را درست کنند، باید گفت که این اقدامات خلاف قانون اشتباه است و اثرش از هر چیز دیگری مخرب‌تر است چراکه همه باید در چارچوب قانون باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به این دسته از گروه‌های خودسر بیان کرد: کشور از مشکلات بسیاری رنج می‌برد که این مشکلات محصول مدیریت اشتباه هشت سال گذشته بود و با این خودسری و اقدامات خلاف قانون نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه مشکلی هم به مشکلات کشور افزود می‌شود.

نماینده مردم یزد در مجلس هشتم با اشاره به فعالیت خودسرها در لغو برنامه‌ها و همایش‌ها تصریح کرد: من بیم این را دارم که فعالیت‌ها و تجمع‌های بی مجوز و غیرقانونی تبدیل به بدعت و رویه‌ای شود و کشور را به سمت هرج و مرج بکشند.

اولیا درباره گروه دیگری از خودسرها ابراز داشت: گروه دیگری از افراطیون، افرادی هستند که نامزدشان در انتخابات پیشین ریاست جمهوری توفیق نیافت و می‌خواهند با زورآزمایی‌ها مانع از کامیابی دولت شوند و از طرفی موجبات ناامیدی مردم را نیز از دولت فراهم کنند.

وی لغو همایش سیدحسن خمینی در دانشگاه لرستان را وقیحانه و زشت دانست و افزود: متاسفانه افراطیون منتسب به جناح اصولگرا هستند و اصولگرایان باید نسبت به این افراد و اقدامات آنها تبری جویند.

عضو اصلاح‌طلب مجلس هشتم خطاب به دولت عنوان کرد: دولت باید قاطعانه دربرابر خودسرها و هر گروه بی‌شناسنامه‌ای بایستد، هرچند که این کار، کار بسیار سختی است اما آقای روحانی باید به عهدش با مردم پایبند بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز