خبرگزاری کار ایران

سردار فضلی در یادواره ۱۰۰ شهید صنف طلا و جواهر:

امروز میدان جنگ میدان دفاع فرهنگی و اقتصادی در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۳۳

تروریست های غربگرا و تکفیری ها در سوریه تلاش می کنند تا در این زمینه الگوسازی کنند و در مقابل برگزاری یادواره های شهدا خنثی کننده تلاش های مذبوحانه آنان است.

جانشین رییس سازمان بسیج گفت: امروز برای اصناف میدان جهاد در تولید و اداره بازار است که باید مراقب باشند تا در این میدان جهاد نیز همچون گذشته پیروز شده و شرمند امام و شهدا نشویم.

به گزارش ایلنا، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره یکصد شهید صنف طلا و جواهر که همزمان با سالروز شهادت سید مجتبی هاشمی شهید شاخص بسیج اصناف کشور در سال ۹۳ در سالن بصیرت لانه سابق جاسوسی آمریکا برگزار شد، گفت: شهدا بر گردن همه حق بزرگی دارند چراکه آنها رفتند تا ما در جزیره امن جمهوری اسلامی به حیات خود ادامه دهیم.

فضلی، شهید سید مجتبی هاشمی را از یاران صدیق امام راحل خوانده و اظهار داشت: این شهید عزیز در عرصه های سخت انقلاب و دفاع مقدس حضور داشت تا به دست منافقین کوردل به شهادت رسید و متاسفانه به شهدای فدائیان اسلام کمتر پرداخته شده است.

وی وجود نمادهای فراوان را در تاریخ اسلام و قرآن در راستای نیاز تاریخ به الگوهای عملی یادآور شده و افزود: شهدا الگوهای بسیار مناسبی در انقلاب هستند که باید آنها را معرفی کرد با آنکه امروز برای این کار دیر هم شده است و در غیر این صورت نسخه های مسموم و مشکوکی از سوی دشمنان به جهانیان نشان داده می شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین به حوادثسوریه اشاره و تاکید کرد: تروریست های غربگرا و تکفیری ها در سوریه تلاش می کنند تا در این زمینه الگوسازی کنند و در مقابل برگزاری یادواره های شهدا خنثی کننده تلاش های مذبوحانه آنان است.

وی شهید هاشمی را الگوی حرکت های مردمی دانست و تصریح کرد: در اوایل جنگ دفاع از کشور به سختی صورت می گرفت و مردی و مردانگی هزینه داشت چراکه ارتش هنوز سازماندهی خود را نیافته بود و سپاه و بسیج هم به خوبی تشکیل نشده بود.

فضلی پذیرش قطعنامه ۱۹۷۵ توسط صدام حسین را سبب محبوبیت صدام در عراق خوانده و ادامه داد: مردم عراق تصور می کردند صدام با این قطعنامه، آرامش و امنیت را به عراق می آورد ولی صدام از سوی برای برپایی جنگ تحمیلی علیه ایران انتخاب شده بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آرمان دشمنان و مستکبرین، کشتن شیعیان و از بین بردن ماهیت انقلاب بود و صدام بهترین گزینه برای این کار چراکه او باعثشده بود تا ارتش عراق که نیمی از آن شیعه بود در مقابل ایرانیان بجنگند پس دفاع مقدس دفاع از همه تشیع و هویت اسلام بود.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن بیان وضعیت حمله عراق برای محاصره خرمشهر و آبادان در ابتدای جنگ بیان کرد: پس از سقوط خرمشهر با وجود ۳۴ روز مقاومت و آغاز محاصره آبادان، امام خمینی علیه الرحمه برای شکست حصر آبادان فرمان دادند که باعثشد تا گروه های کوچک هم از سراسر کشور به منطقه بیایند.

وی به شرح برخی اتفاقات در شکستن حصر آبادان و بیان خاطراتی از آن دوران پرداخته و اظهار داشت: سید مجتبی هاشمی و یارانش همراه با دیگر گروه های مردمی بخشی از ساختار دفاعی آبادان شدند که با اجابت فرمان امام، شرمنده امام و شهدا نشدند.

فضلی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اصناف کشور، در آزمایش دفاع از اسلام و ولایت سربلند شده اند و گواه آن تقدیم ۱۰ هزار شهید است.

وی با بیان اینکه امروز میدان جنگ، میدان دفاع فرهنگی و اقتصادی در کشور است، اظهار داشت: امروز برای اصناف میدان جهاد در تولید و اداره بازار است که باید مراقب باشند تا در این میدان جهاد نیز همچون گذشته پیروز شده و شرمند امام و شهدا نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز