خبرگزاری کار ایران

پناهیان:

ماموریت مذاکره‌کنندگان شبیه ماموریت رزمندگانی است که خرمشهر را آزاد کردند

کد خبر : ۱۷۰۶۵۲

بیماردلانی که با شعار مقاومت مخالفت دارند و با همایش‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شود، مخالف‌اند، مقاومت را تضعیف‌کننده می‌دانند و به دنبال فروش کشور و نابودی منافع ملی هستند.

عضو قرارگاه عمار با بیان اینکه هر نوع شعار مقاومت، همیشه در جهت تامین منافع ملی بوده است، یادآور شد: ماموریت مذاکره‌کنندگان شبیه ماموریت رزمندگانی است که خرمشهر را آزاد کردند. فرقی نمی‌کند پشت میز مذاکره باشیم یا در صحنه اقتصاد و یا دیگر صحنه‌ها. هرکس که در خط مقدم جبهه مبارزه می‌کند، شعارهای مقاومت پشتیبان آن‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در همایش دلاوریم که عصر امروز در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: از روز اول انقلاب، ملت در مسیر مقاومت در برابر سلطه گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت در منطقه به اوج پیروزهای خودش رسیده است، اظهار داشت: فرقی نمی‌کند مقاومت در چه کشوری تجلی کند، مسیر آن همان مسیری است که امام خمینی(ره) ترسیم کردند. مخالفان مقاومت، چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که صهیونیست‌ها، نظام سلطه، فرهنگ لیبرالی، سازمان‌های تروریستی تکفیری هستند.

عضو قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه شعار مقاومت دادن به معنی تضعیف کسانی که در خط مقدم مبارزه هستند نیست، خاطرنشان کرد: مگر وزیر خارجه و دیگر دیپلمات‌هایی که در مقابل جریان نظام سلطه مقاومت می‌کنند راهی جز راه رزمندگان و حفظ منافع ملی می‌روند؟ مگر وقتی که رییس جمهور می‌گوید از مذاکره برای به چرخش در آوردن کارخانه‌ها می‌خواهیم استفاده کنیم، هدفش غیر از تامین منافع ملی است؟

پناهیان با بیان اینکه هر نوع شعار مقاومت، همیشه در جهت تامین منافع ملی بوده است، یادآور شد: ماموریت مذاکره‌کنندگان شبیه ماموریت رزمندگانی است که خرمشهر را آزاد کردند. فرقی نمی‌کند پشت میز مذاکره باشیم یا در صحنه اقتصاد و یا دیگر صحنه‌ها. هرکس که در خط مقدم جبهه مبارزه می‌کند، شعارهای مقاومت پشتیبان آن‌هاست.

وی با بیان اینکه مقاومت محدود به یک روش نیست، تاکید کرد: بیماردلانی که با شعار مقاومت مخالفت دارند و با همایش‌هایی که در این زمینه برگزار می‌شود، مخالف‌اند، مقاومت را تضعیف‌کننده می‌دانند و به دنبال فروش کشور و نابودی منافع ملی هستند.

عضو قرارگاه عمار با اشاره به مذاکرات اخیر ایران و۱ + ۵ ابراز داشت: وقتی مساله موشکی ایران در مذاکرات مطرح می‌شود وزیر خارجه می‌خندد و این یعنی تضعیف مواضع طرف مقابل. ما مذاکرات را یک نوع مقاومت می‌دانیم و اگر با مذاکره بتوانیم شر یک دشمن شرور را کم کنیم، چرا این کار را نکنیم. هر چند که متاسفانه برخی می‌خواهند از فرصت مذاکره سواستفاده کنند.

پناهیان تصریح کرد: باید دانست که شعارهایی که برای مقاومت داده می‌شود محدود به یک جناح سیاسی نیست.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی با این ملت به خاطر اسلام است، افزود: برخی در عرصه اقتصادی با تحریم، در عرصه سیاسی با رعب و در عرصه فرهنگی با ابتذال می‌خواهند در کشور مقاومت ایجاد نشود.

عضو قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه باید در مقابل غضب دشمن مقاوم باشیم و کوتاه نیاییم، بیان کرد: امیدواریم جریان مقاومت که موجب آزادی خرمشهر شد، موجب آزادی جهان بشریت از نظام سلطه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز