خبرگزاری کار ایران

رئیس سابق سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار:

جوانان اصلاح طلب هزینه هیجان زدگی تندروها را می دهند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۴۸

امروز جوانان اصلاح طلب باید بخشی از نیروی خود درا به جای کادرسازی و اصلاح ایده اصلاحات، صرف اعتمادسازی کنند آن هم نزد افرادی که به خاطر اشتباه بزرگ جریان اصلاحات به این مقام رسیده اند.

رئیس سابق سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار تاکید کرد: امروز جوانان اصلاح طلب باید بخشی از نیروی خود را به جای کادرسازی و اصلاح ایده اصلاحات، صرف اعتمادسازی کنند آن هم نزد افرادی که به خاطر اشتباه بزرگ جریان اصلاحات به این مقام رسیده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد منظمی طی سخنانی در همایش «اگر امام بود» که به همت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار در کانون توحید برگزار شد، گفت: انتخابات سال ۷۶ برای برخی فعالان سیاسی اصلاح طلب موجب هیجان زدگی شد که این هیجان زدگی برخی تندروی ها را در پی داشت که الان جوانان هزینه آن را می دهند.

رئیس سابق سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با بیان اینکه پس از انتخابات ۷۶ یک دیوار بی اعتمادی میان مسئولان و جریان اصلاح طلب بوجود آمد، ادامه داد: امروز جوانان باید بخشی از نیروی خود را به جای کادرسازی و اصلاح ایده اصلاحات، صرف اعتمادسازی کنند آن هم نزد افرادی که به خاطر اشتباه بزرگ جریان اصلاحات به این مقام رسیده اند.

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار با بیان اینکه جوانان اصلاح طلب در حال حاضر برای برگزاری مراسم های خود باید تعهدهای مختلف و سوالات متعددی را پاسخگو باشند، اظهار کرد: ما از عمر و وقت خود هزینه می کنیم اما باید به یک سری حقوق بگیر نهادهای سیاسی، پاسخ دهیم.

منظمی اهداف و آرمانهایی که جوانان اصلاح طلب امروز به دنبال هستند را آرمان های امام و انقلاب در سال ۵۷ عنوان کرد و گفت: چرا ما باید به خاطر این اهداف و آرمانها مورد مواخذه قرار گیریم جواب این چراها باز می گردد به اینکه اصلاح طلبان در دوره ای فقط به فکر منافع خود بودند و این اجازه را دادند به افرادی که نه نقشی در انقلاب و نه حتی در جنگ داشتند در بدنه و راس نهادها قرار گیرند و موجب اخلال در برنامه های ما شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب غرور را بزرگترین سم مهلک برای نابودی یک جریان دانست و گفت: متاسفانه بزرگترهای ما کار حزبی را به درستی انجام نداده و در عمل به بنگاههای سیاسی و اقتصادی تبدیل شدند که هم و غم آنها رسیدن به قدرت بود اما برای بعد از رسیدن به قدرت هیچ برنامه ای نداشته و ندارند.

منظمی با تاکید بر اینکه اندیشه اصلاح طلبی که جوانان در سر می پرورانند با آنها که جز منافع خود نمی اندیشند تفاوت دارد، اظهار کرد: اندیشه اصلاح طلبی باید قطاری باشد که در طول مسیر، افکار و اندیشه های مختلف را با خود همراه کندنه اینکه در هر ایستگاه تعدادی از مسافران آن پیاده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز