خبرگزاری کار ایران

محمدنبی حبیبی:

انقلاب اسلامی ایران پایانی بر دین‌ستیزی متفکران فاسد غربی بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۵۸۸

تصویر بوسه پاپ بر دست خاخام ارشد صهیونیستی یک رونمایی شفاف از اتحاد دشمنان اسلام است. این تصویر به ما می‌گوید اهل قبله که تابع پیامبر اسلام هستند و یک کتاب الهی دارند بیش از این راه تفرقه نپیمایند و با اعتصام به حبل‌الله امت واحده تشکیل دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دستاوردهای نهضت فکری امام خمینی(ره) در جهان معاصر، گفت: امام(ره) بشریت را از سقوط در جهنم ماتریالیسم نجات داد.

به گزارش ایلنا، محمدنبی حبیبی که در پایان نشست دبیران حزب موتلفه سخن می‌گفت، افزود: امام(ره) در زمانی ظهور کرد که گفتمان مادی‌گری در شرق و غرب عالم حاکم بود و رهبران جهان بشریت را به لیبرالیسم و سوسیالیسم دعوت می‌کردند.

وی ادامه داد: دو جنگ جهانی اول و دوم که میلیون‌ها نفر را به کام مرگ کشاند نشان داد که فاشیسم، لیبرالیسم و سوسیالیسم یک سراب است و فطرت بشر با مادی‌گرایی سازگار نیست. بنابراین وقتی امام(ره) پرچم نه شرقی نه غربی را برافراشت، اندیشمندان جهان را به سوی اسلام و قرآن هدایت فرمود.

حبیبی با اشاره به فلسفه سیاسی امام(ره) و نیز استقرار نظام الهی در ایران، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) سرآغاز یک مسیر جدید در حرکت سیاسی بشر امروز است؛ مسیری که راه رسیدن به بهشت را هموار می‌کند و از سقوط در جهنم جاهلیت مدرن بازمی‌دارد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، ولایت فقیه را بزرگترین دستاورد فکری و سیاسی امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: وقتی امام(ره) پرچم ولایت فقیه را به اهتزاز درآورد، بشریت متوجه شد که باید حکومت را به دست حکیمانی سپرد که عبد صالح و اصلح خدا هستند و به کسانی که فهم دقیق از اوامر و نواهی الهی دارند، باید بسپرند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران پایانی بر دین‌ستیزی متفکران فاسد غربی بود و اولین میوه این رویکرد، بازگشت اخلاق به عرصه سیاست و پاسداشت حریم فرامین الهی در این عرصه بود.

وی با گرامیداشت یاد ۱۵ خرداد نیز اظهار کرد: ۱۵ خرداد مبدأ نهضت الهی امام خمینی(ره) است و یک نقطه عطف در تاریخ ایران و جهان محسوب می‌شود.

حبیبی همچنین با تکریم و تعظیم رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری پس از امام خمینی(ره) انقلاب را در همان خطوط نورانی که امام طراحی فرموده بود، هدایت فرمود و در نبرد سخت و نرم با دشمنان اسلام امام‌گونه عمل کرد و ملت ایران را از گردنه‌های صعب‌العبوری به سوی قله‌های افتخار و عظمت هدایت کرده و مردم را به صراط مستقیم الهی و راه بهشت هدایت فرمود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: من نمی‌دانم چه کسی تاکنون گفته مردم را باید با شلاق به بهشت ببریم که دیگری آن را رد می‌کند؟ اسلام دین فطرت است و هیچ اکراهی در پذیرش آن نیست. راه «رشد» و «غی» مشخص است. می‌توان شاکر یا کفور بود. یک حکومت خوب وظیفه دارد راه‌های رفتن به بهشت را هموار کند و نگذارد شیطان این مسیر را سد کند.

حبیبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد بوسه پاپ بر دست خاخام ارشد رژیم اشغالگر قدس گفت: این بوسه نشانه تفاهم مسیحیت صهیونیستی و خاخام‌های فاسد صهیونیست است. اتحاد رهبران سیاسی غرب علیه موجودیت اسلام منجر به پدیداری رژیم اشغالگر قدس و آوارگی میلیون‌ها مسلمان فلسطینی و کشتار بیرحمانه صدها هزار انسان بیگناه در نیم قرن اخیر بوده است.

وی ادامه داد: پیروان واقعی دین موسی کلیم‌الله از جنایات صهیونیست‌ها تبری می‌جویند و از فرعونیت استکبار غرب و صهیونیسم بیزارند. آیا پاپ می‌داند که این بوسه در پی دیدار از فلسطین اشغالی ضد تعالیم حضرت مسیح پیامبر صلح و محبت است؟ آیا می‌داند بوسه به دست خاخام صهیونیسم یعنی تایید جنایات علیه بشریت و نسل‌کشی مظلومان فلسطینی و تایید کشتارهای بیرحمانه در اردوگاه‌های فلسطینی و کشتارهای جمعی قانا و دیرالقاسم است؟

حبیبی افزود: پیام این بوسه این است که مسلمانان در برابر توطئه مشترک مسیحیت صهیونیستی و صهیونیست‌ها و سران جنایتکار استعمار غرب قرار دارند. این درس عبرتی برای رهبران جهان اسلام و علمای دنیای اسلام است که از تفرقه و پراکندگی دست بردارند و دست به دست هم دهند و برای حیات مسلمین در عصر ما فکری بکنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: صهیونیست‌ها با فرقه‌سازی در دنیای اسلام و تقویت جریان تکفیری و وهابی بر طبل واگرایی در جهان اسلام می‌کوبند و از آن سو نیز به تربیت رهبران دست‌آموز در دنیای مسیحیت می‌پردازند که به راحتی دست آنها را به علامت تفاهم ببوسند. بی‌تردید مسیحیان واقعی که دستشان به خون انسان‌ها آلوده نیست، از این تصویر احساس شرم و شرمندگی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در روز بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در روز بعثت نبی اکرم(ص) فرمودند مهمترین نیاز دنیای اسلام، شناخت جبهه دشمن است. باید از اختلافات عبور کرد و امت واحده تشکیل داد. امروز وقت آن است که علما و رهبران جهان اسلام چشم باز کنند و دشمنان خود را آنطور که هستند بشناسند. تصویر بوسه پاپ بر دست خاخام ارشد صهیونیستی یک رونمایی شفاف از اتحاد دشمنان اسلام است. این تصویر به ما می‌گوید اهل قبله که تابع پیامبر اسلام هستند و یک کتاب الهی دارند بیش از این راه تفرقه نپیمایند و با اعتصام به حبل‌الله امت واحده تشکیل دهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان، رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفت و یاد شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز