خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

اگر قوی باشیم هیچکس توانایی زورگویی نخواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۸۸

باید اهداف و آرمان‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد؛ چراکه یاد و خاطره آن عزیزان همواره موجب برکت و آرامش است.

مراسم فارغ‌التحصیلی دوره ۳۰ و ۳۱ خلبانی در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان این نیرو برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این مراسم که با حضور خانواده دانشجویان خلبانی برگزار شد، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تجلیل از خانواده معظم شهدا گفت: باید اهداف و آرمان‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد؛ چراکه یاد و خاطره آن عزیزان همواره موجب برکت و آرامش است.

وی خطاب به کارکنان نیروی هوایی افزود: وظیفه منتظران حضرت مهدی(عج) ابتدا این است که خود را برای مبارزه با زورگویان آماده کنند و سپس اخلاق و رفتار اسلامی داشته باشند. اگر قوی باشید هیچکس توانایی تهدید و زورگویی به شما را نخواهد داشت.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین صبری طی سخنانی گفت: احساس غرور و افتخار امروز ما به دلیل افتخارآفرینی دیروز پیشکسوتان است.

وی تصریح کرد: با وجود توطئه همیشگی دشمنان و تحریم‌های اعمال شده، امروز ما در بحثبازآماد(اورهال) و آموزش خلبانی به خودکفایی کامل رسیده‌ایم و پرواز‌های هواپیماهای نیروی هوایی بر اساس استانداردهای لازم انجام می‌شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش همچنین گفت: نیروی هوایی، یک نیروی افتخارآفرین و قدرتمند است که از گذشته تا امروز همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری مؤثر داشته است.

صبری با بیان اینکه " لباس نیروی هوایی بویژه لباس پرواز یک افتخار است و پروازهایی که با آن انجام می‌شود باید یک پرواز افتخارآمیز و دشمن‌شکن باشد "، افزود: احساس همدلی که در مجموعه نیروی هوایی ارتش وجود دارد موجب تلاش، فعالیت و احساس استقلال بیشتر در این نیرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از جمعی از خانواده‌های شهدا، فرمانده نیروی هوایی ارتش به خلبانان فارغ‌التحصیل شده نشان پرواز اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز