خبرگزاری کار ایران

حاج محمود عطار در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات شکایت از وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۲۹

موضوع شکایت ما در خصوص دستور تولید و توزیع بنزین‌های آلوده است که استانداردهای قانونی و لازم را نداشته و باعثضرر و زیان بسیاری به کشور شده است.

یک وکیل قوه قضاییه از شکایت خود از وزیر نفت اسبق و همچنین آخرین وضعیت شکایت از مرتضوی خبر داد.

پیمان حاج محمود عطار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شکایت خود از مسعود میرکاظمی وزیر اسبق نفت گفت: این پرونده به شعبه ۱۵ بازپرسی کارکنان دولت ارجاع شد.

وی افزود: موضوع شکایت ما در خصوص دستور تولید و توزیع بنزین‌های آلوده است که استانداردهای قانونی و لازم را نداشته و باعثضرر و زیان بسیاری به کشور شده است.

این وکیل قوه قضاییه یادآور شد: در این پرونده دقیقی و مصطفی ترک همدانی نیز من را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد این پرونده گله ما از دولت یازدهم این است که چرا دولت روحانی که قانون‌مدار است و در راس آن فردی حقوقدان قرار دارد و شعارش تصویب منشور حقوق شهروندی است، تاکنون از این افراد شکایت نکرده‌اند.

عطار افزود: مهم‌ترین حق هر شهروند داشتن محیط‌زیست پاک است اما سوال این است که چرا علی‌رغم اینکه ابتکار به کرّات از آلوده بودن بنزین‌ها صحبت کرده دولت تاکنون علیه مسئولان دولت قبل اقدامی نکرده است.

این وکیل قوه قضاییه در مورد پرونده شکایت از مرتضوی نیز گفت: این پرونده هم در شعبه ۵ است. اما هنوز نتیجه‌ای از آن حاصل نشده است.

وی ادامه داد: دادستان تهران معتقد است که بازپرسی باید تا اتمام کارشناسی پرونده تامین اجتماعی منتظر بماند.

عطار با بیان اینکه البته عرف بر این است که اتهامات متعدد افراد در یک جا بررسی شود، گفت: اما اگر برخی اتهامات پرونده آماده تصمیم‌گیری بود، قاضی می‌تواند آنها را تفکیک کند. اختلاف‌نظر من با دادستان هم همین است که وی معتقد است باید یک جا به پرونده رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز