خبرگزاری کار ایران

سردار جعفری در ستاد فرماندهی حفاظت سپاه:

حفظ ارزش‌های انقلاب، اولویت سپاه در اجرای مأموریت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۵۳

انقلاب اسلامی یعنی ارزش‌ها و اولویت اجرای مأموریت‌ها در سپاه مدنظر قرار دادن ارزش‌های انقلاب است و نباید به بهانه انجام مأموریت از جمله مأموریت حفاظت از شخصیت‌های برجسته نظام به سایر ارزش‌های نظام خدشه وارد شود و هر دو مأموریت باید بصورت همزمان دنبال شود.

فرمانده کل سپاه گفت: مأموریت‌های فرماندهی حفاظت سپاه یکی از مأموریت‌های چندگانه سپاه است که از حساسیت و اهمیت بالایی برخواردار بوده و پویایی رشد و حفظ آمادگی در انجام آن، از شاخصه‌های مهم این سپاه است؛ چراکه این سپاه دائما و بصورت مستمر درحال انجام مأموریت است.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با حضور در ستاد فرماندهی حفاظت سپاه، در جمع فرماندهان و مدیران این سپاه، از سردار گرجی‌زاده - فرمانده حفاظت سپاه - و سایر کارکنان به خاطر انجام وظایف و مأموریت‌های محوله به بهترین وجه ممکن تقدیر کرد.

سردار جعفری با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات تحولی به منظور کیفی ساختن اجرای مأموریت‌ها افزود: در برخی از روش‌های اجرای مأموریت‌های توسط این سپاه باید تجدیدنظر شود و ضمن بازنگری در روش‌های مربوطه، به روز شدن و تحول اساسی باید مدنظر قرار گیرد؛ چراکه لازم است متناسب با شرایط زمان حرکت کرد و با توجه به تغییر روش‌های تهدید که نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است روش‌های مقابله با این تهدیدات نیز تغییر پیدا کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به موضوع کادرسازی و تربیت و آموزش نیروهای توانمند برای اجرای مأموریت‌ها اظهار کرد: کادرسازی از موضوعات مهم و اولویت‌دار سپاه است که در تمام رده‌های سپاه باید با جدیت دنبال شود و از جمله اقدامات تحولی برای کیفی انجام دادن مأموریت همین موضوع کادرسازی و انتقال تجربه از نیروهای باسابقه به نیروهای جدید‌الورود است.

وی با مهم دانستن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی این موضوع را جزو مأموریت‌های اساسی و وظایف ذاتی سپاه دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یعنی ارزش‌ها و اولویت اجرای مأموریت‌ها در سپاه مدنظر قرار دادن ارزش‌های انقلاب است و نباید به بهانه انجام مأموریت از جمله مأموریت حفاظت از شخصیت‌های برجسته نظام به سایر ارزش‌های نظام خدشه وارد شود و هر دو مأموریت باید بصورت همزمان دنبال شود. البته با توجه به این نکته که سپاه پاسداران قبل از حفاظت از اشخاص و اماکن حساسی که جزو مأموریت‌های اوست حافظ خود انقلاب است و حفاظت از انقلاب اولویت اساسی و اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مدیرت جهادی، شناسایی آسیب‌ها و لزوم حفظ ارتباط مسوولان نظام با مردم ضمن انجام ماموریت حفاظت از آنها از جمله موارد اشاره شده در سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان و مدیران فرماندهی حفاظت سپاه بود.

سردار گرجی‌زاده فرمانده حفاظت سپاه نیز در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از سردار جعفری و معاونان فرماندهی کل سپاه به خاطر حضور در جمع فرماندهان و مدیران این سپاه، بر اجرای مأموریت‌ها بر اساس تدابیر و انتظارات فرماندهی کل تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز