خبرگزاری کار ایران

محسن‌رضایی در گفت وگو با ایلنا: / تکرار /

امام(ره) به جوانان اعتقاد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۷۱

بعد از آن که من فرمانده سپاه شدم، رفتم با کمک همین جوانان گمنام مثل شهید زین‌الدین و جوانانی که کسی آنان را نمی‌شناخت، توانستیم وضع جنگ را تغییر دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه امام(ره) به جوانان اعتقاد داشت، گفت: با اعتماد کردن به جوانان بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

محسن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، به ذکر خاطره ای از امام راحل پراخت و گفت: امام خمینی(ره)، من را شهریور سال ۱۳۶۰ خواستند و فرمودند سن تو چقدر است؟ گفتم ۲۷ ساله هستم. امام فرمودند می‌خواهم فردا شما را فرمانده سپاه بگذارم و بروید و با کمک این جوان‌های حزب‌اللهی اوضاع جنگ را عوض کنید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: تا آن موقع ایران هر چه حمله می‌کرد، موفق نمی‌شد، اما بعد از آن که من فرمانده سپاه شدم، رفتم با کمک همین جوانان گمنام مثل شهید زین‌الدین و جوانانی که کسی آنان را نمی‌شناخت، توانستیم وضع جنگ را تغییر دهیم.

وی با بیان این که منش، رفتار و عملکرد امام خمینی(ره) برای همگان درس است، گفت: امام به جوانان اعتقاد داشت و جوانان را باور کرده بود و همین نکته می‌تواند درسی برای حاکمان امروزی ایران و جهان باشد که جوانان را باور کرده و به آن‌ها اعتماد داشته باشند چراکه با انگیزه و نیروی جوانان، بسیاری از مشکلات به سرعت حل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز