خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی‌کنی اسوه‌ای حسنه برای مسئولین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۱۸۸

آیت‌الله مهدوی‌کنی چندین‌سال عمر خود را در دوران انقلاب در زندان‌ها سپری کرد و در همه مسئولیت‌ها برای خدمت به اسلام و رهبری تلاش نمود و آثار فراوانی نیز از خود بر جای گذاشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی بر ابعاد سیاسی، اخلاقی و معنوی اسوه‌ای حسنه برای مردم، مسئولین و دانشگاهیان است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران درباره شخصیت وی گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی فقیهی سخت‌کوش و رهرو راستین راه امام و ولایت هستند.

وی ایشان را سرمایه‌ای ارزشمند برای انقلاب خواند و افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی چندین‌سال عمر خود را در دوران انقلاب در زندان‌ها سپری کرد و در همه مسئولیت‌ها برای خدمت به اسلام و رهبری تلاش نمود و آثار فراوانی نیز از خود بر جای گذاشت.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی برای همه مسئولان، مردم و دانشگاهیان اسوه‌ای حسنه در همه ابعاد سیاسی، اخلاقی و معنوی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان در تمام ابعاد جزو شخصیت‌های کم‌نظیر انقلاب هستند و امیدواریم به زودی شاهد بهبود وضعیت درمانی‌شان باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز