خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب موتلفه در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی:

از ۱۲ سال پیش نظرات اقتصادی خود را به دولتمردان رسانده‌ایم ولی کمتر به آن توجه شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۵۰

معتقدیم که آتش زیر خاکستر هنوز باقی است و اگر اهل فتنه منصبی را بگیرند معلوم است که چه اتفاقی خواهد افتاد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی به دنبال پاک کردن صورت مسئله فتنه ۸۸ هستند، گفت: معتقدیم که آتش زیر خاکستر هنوز باقی است و اگر اهل فتنه منصبی را بگیرند معلوم است که چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش ایلنا، محمد نبی حبیبی بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: معتقدیم یکی از مأموریت‌های اصلی رژیم شاه دین‌ستیزی بود و پس از ارتحال مرحوم آیت‌الله بروجردی، رژیم به این نتیجه رسیده بود که اصولا روحانیت و مرجعیت دچار خلأ شده و آنها می‌توانند تاخت و تاز بیشتری داشته باشند ولی مرحوم امام در آن مقطع زمانی طی سخنرانی کوبنده‌ای عنوان کردند آیا رژیم خیال کرده است با درگذشت بروجردی اسلام هم مرده است؟ اسلام است که بروجردی‌ها را می‌سازد.

وی افزود: رژیم شاه در عین حال در فکر تحکیم حکومت استبدادی بود و با همه ابزارها، مبارزان را زیر فشار قرار می‌دادند تا صداها خاموش شود؛ حکومت پهلوی آبروی خودش را هم حفظ نمی‌کرد و به ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و غربی حق توحش هم می‌پرداخت و آنها برای ایران و حکومت ایران تعیین تکلیف می‌کردند؛ قانون کاپیتولاسیون هم که ننگ هر حکومتی است در زمان شاه به تصویب مجلس رسید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شهید مطهری در آن زمان طی رهنمودی گفته بود باید چند تن از سران رژیم شاه به خاک بیفتند تا جو خفقان شکسته شود گفت: پس از آن و طی جلسه ۱۸ ساعته‌ای، اعضای حزب موتلفه به این نتیجه رسیدند که باید اقدام مسلحانه را در دستور کار قرار دهند و بعد از آن هم از آیت‌الله میلانی اجازه شرعی به خاک افکندن برخی سران را گرفتند که حسنعلی منصور نخست وزیر پیشنهاددهنده کاپیتولاسیون و هزاران خیانت دیگر، توسط شهید بخارایی و در قالب عملیات بدر به خاک افکنده شد.

وی ادامه داد: شهدای پس از بخارایی هم با اعتقاد کامل به اسلام و پیروی از مراجع تقلید، راه او را ادامه دادند و همواره در صف اول مبارزه با رژیم شاه بودند.

حبیبی با اشاره به دغدغه‌های کنونی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن کمر به قتل عام فرهنگی و عقیدتی مسلمانان بسته و به دنبال ریشه‌کن کردن کامل حکومت اسلامی است؛ ۳ هزار کانال ماهواره‌ای قابل دریافت در ایران هم اکنون در راستای این نقشه دشمن فعالیت می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه از مسئولان فرهنگی که احساس می‌کنند در فضای گل و بلبل به سر می‌بریم و دشمنی هم نداریم گفت: از اظهار نظرهای این افراد احساس تعجب می‌کنیم و با اینکه گرگ‌های زیادی در اطراف ما کمین کرده‌اند گویا این اشخاص هیچ وظیفه‌ای ندارند.

وی به گرانی، تورم و دیگر مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: از ۱۲ سال پیش نظرات اقتصادی خود را به دولتمردان رسانده‌ایم ولی کمتر به این موضوع توجه شده است.

حبیبی با بیان اینکه برخی به دنبال پاک کردن صورت مسئله فتنه ۸۸ هستند گفت: معتقدیم که آتش زیر خاکستر هنوز باقی است و اگر اهل فتنه منصبی را بگیرند معلوم است که چه اتفاقی خواهد افتاد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در سال آینده عنوان کرد: ولی فقیه نیازمند لشکریان نظامی و تشکیلاتی است و حزب موتلفه در این میان به عنوان نیروی تشکیلاتی خود را پیرو رهبری و مراجع می‌داند و در این ادعای خود صادق بوده و خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز