خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۵۶

خانواده شهید یعنی ایستادن و انقلاب آمده که بماند لذا ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند و این رازی بین شهید ما و سرور شهیدان عالم است که مستدام است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروی مسلح گفت: ستون انقلاب را مادران شهدا محکم و مستحکم می کنند و این بزرگواران با تمام غمناکی ماجرا، درس استقامت را به ما می ‌آموزند.

به گزارش ایلنا، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در همایش «مادران چشم به راه» که در فرهنگسرای ارسباران برگزارشد، اظهارداشت: گواهی می‌دهم که خوب یا بد بارها برایم پیش آمده که خبر شهادت رزمندگان را به خانواده‌ها و مادرهایشان بدهم، نمی‌گویم مجبور شدم یا تقدیر بوده است ولی می‌توانم بگویم که در آن زمان هیچگاه ندیدم مادر شهیدی فرو بیافتد و یا بشکند بلکه غمگین و ناراحت می‌شدند و چادرخود را بر روی سر می‌کشیدند اما هیچ وقت ندیدم که خم شوند.

وی با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و ادای احترام به آنها گفت: ما نمی‌دانیم در طول ۸سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن بر مادر و پدر و همسر شهید چه گذشته است؟ لیکن خاطره چادر به روی کشیدن مادران برایمان مانده است.

سردار جزایری در ادامه تاکید کرد: مادران شهدا چون دژ محکم و مستحکم استوار ایستاده‌اند و این بزرگواران با همه غمی که دارند، درس استقامت به می آموزند.

وی در ادامه بیان داشت: خانواده شهید یعنی ایستادن و انقلاب آمده که بماند لذا ستون این انقلاب را مادران شهدا محکم می‌کنند و این رازی بین شهید ما و سرور شهیدان عالم است که مستدام است.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان این موضوع که ما چه کسی باشیم که درباره شهید و خانواده‌اش به خصوص مادران شهدای گمنام سخنی بگوییم، خاطرنشان کرد: از اقدام به موقع و به جای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای برگزاری این مراسم در تمامی فرهنگسراهای پایتخت تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد رهرو شهیدان و امامان و همچنین رهرو امام(ره)، انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه‌ای باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز