خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت صالحی در پی درگذشت جانشین فرمانده آشیانه نیروی هوایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۶۶

دون تردید، خاطرۀ تابناک رشادت‌ها و مجاهدت‌های تیزپروازان ارتش سرافراز ایران از جمله آن عزیز سفر کرده در دفاع از حریم مقدّس ایران اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس، در ذهن و ضمیر ملت قدرشناس ایران برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی درگذشت جانشین فرمانده آشیانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پیام علی‌اکبر صالحی آمده است: با نهایت تأسف و تأثر، خبر عروج امیر خلبان رضا حسین­‌پور، جانشین محترم فرمانده آشیانه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را دریافت کردم. بدون تردید، خاطرۀ تابناک رشادت‌ها و مجاهدت‌های تیزپروازان ارتش سرافراز ایران از جمله آن عزیز سفر کرده در دفاع از حریم مقدّس ایران اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس، در ذهن و ضمیر ملت قدرشناس ایران برای همیشه جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه غیورمردان و جان­‌برکفان ارتش سربلند جمهوری اسلامی ایران و بازماندگان ایشان و با آرزوی علو درجات برای آن سرباز فداکار وطن، دوام سلامتی و مزید سرافرازی و بهروزی مرزبانان و مدافعان عزت و شرف ملت بزرگ ایران را در سایه توجهات حضرت ولی­عصر(عج) از درگاه ایزد متعال خواستارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز