خبرگزاری کار ایران

دبیرشورای عالی امنیت ملی:

توسعه حضور تروریست‌های داعش در عراق زنگ خطری برای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۸۳

برگزاری موفق انتخابات آزاد، فراگیر و مردمی در این کشور پایانی بر بهانه های بحران آفرین، تسکین آلام مردم و شکست گروه های تروریستی و حامیان آنها است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار سفیر سوریه در تهران گفت: توسعه حضور عناصر تروریست داعش و اقدامات خشونت بار آنان در عراق زنگ خطری برای امنیت منطقه بوده و نیازمند توجه و اقدام جدی از سوی دولت ها و مجامع بین المللی است.

به گرارش ایلنا از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، «علی شمخانی» صبح امروز در دیدار «عدنان محمود» با تبریک انتخاب مجدد بشار اسد به سمت ریاست جمهوری سوریه اظهارداشت: برگزاری موفق انتخابات آزاد، فراگیر و مردمی در این کشور پایانی بر بهانه های بحران آفرین، تسکین آلام مردم و شکست گروه های تروریستی و حامیان آنها است.

وی افزود: سوریه در حقیقت با غلبه بر جبهه استکباری حامی تروریسم، درس بزرگی به آنها داد و در عمل قدرت مقاومت در منطقه را به رخ آنها کشید.

نماینده رهبر معظم انقلاب و رییس شورای عالی امنیت ملی، تکثیر ویروسی پدیده تروریسم در منطقه را نتیجه سیاست‌های غیرمنطقی حامیان آنها دانست و تاکید کرد: تداوم این روند اشتباه موجب خواهد شد، حامیان آنها نیز از بحران آفرینی جریان تروریسم متاثر شوند.

شمخانی، بازسازی ویرانی‌های به جا مانده از حضور دشمنان سوریه و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم را اولویت‌های مهم دانست.

وی همچنین بر پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از رای و اراده ملت سوریه برای تحقق این هدف تاکید کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، ارسال سلاح‌های کشنده توسط حامیان غربی تروریست‌ها برای مقابله با عزم و خواست ملت سوریه را یک رسوایی بزرگ عنوان کرد و خواستار احترام همه کشورها و گروه‌ها به رای مردم و التزام به قوانین دموکراسی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز