خبرگزاری کار ایران

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا:

دلیلی ندارد ما جو آرام این روزها را مخدوش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۹۰

اگر هرکسی چه نیروهای چپ و چه نیروهای راست در این روزها مشکلی ایجاد کند به اصل انقلاب و نظام خیانت کرده است / کسانی امروز بهانه‌ می‌گیرند که بیش از نیمی از درآمد کل سی وپنج سال پس از انقلاب را در دولت‌های نهم و دهم در اختیار داشتند و اگر این درآمد را میل نکردند؛ آنرا حیف کردند.

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با بیان اینکه دلیلی ندارد ما جو آرام این روزها را مخدوش کنیم، هجمه و فشار علیه دولت را سامان دهی شده دانست و گفت: اطلاعات بدست رسیده نشان می‌دهد که افرادی که این سازها را می‌زنند در پشت پرده به شکل هماهنگ درحال کار و برنامه‌ریزی با تیم دولت قبلی هستند و با یکدیگر هماهنگ هستند.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد هجمه‌هایی که اخیرا توسط اقلیت تندرو به دولت وارد می‌شود، گفت: خوشبختانه امسال مراسم چهاردهم و پانزدهم خرداد به گونه‌ای آبرومند برگزار شد که رضایت رهبری را درپی داشت و سخنرانی رئیس جمهور و یادگار امام به شکل خوبی انعکاس داده شد.

وی افزود: در این مراسم مردم پس از ۳۵ سال پایبندی خود را به اصول و ارزش‌های انقلاب به دنیا اثبات کردند درحالیکه در دولت نهم و دهم با تندروی‌های رییس جمهور سابق، عده‌ای در این روز که برای ما روز ملی است مانع تراشی‌هایی نسبت به سخنرانی سیدحسن خمینی ایجاد کردند و کار به جایی رسید که حتی رهبری نیز نسبت به این مسئله ابراز نارضایتی کردند.

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار خاطرنشان کرد: امروز هم ما شاهد هستیم که کسانی از جنس احمدی نژاد دست به چنین اقداماتی می‌زنند به نظر می‌رسد نوعی اتفاق میان این عده با اطرافیان احمدی نژاد وجود دارد. این افراد همان کسانی هستند که روز بزرگی همچون ۲۲ بهمن را در قم تبدیل به درگیری داخلی کردند درحالیکه برای ما وحدت امت و ملت از همه این مسائل مهمتر است به ویژه در روزهایی که از عالی تا دانی متعلق به آحاد ملت است.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند روزهای ملی همچون ۲۲ بهمن، ۱۴ و ۱۵ خرداد را به نفع خود مصادره کند؛ گفت: دلیلی ندارد که ما جو آرام این روزها را مخدوش کنیم ضمن اینکه چشم همه دنیا نیز به ویژه در این روزها به ما دوخته شده است و اگر هرکسی چه نیروهای چپ و چه نیروهای راست در این روزها مشکلی ایجاد کند به اصل انقلاب و نظام خیانت کرده است.

وی افزود: کسانی که از تندروی دریغی ندارند و نسبت به روزهای ملی چنین خیانتی را می‌کنند، این تحرکات برای آنها عادی شده است. دولت یازدهم تازه سرکار آمده ممکن است ما هم به عملکرد آن نقد داشته باشیم اما باید به دولت زمان بدهیم و اگر بازهم مشکلی وجود داشت آن را منصفانه بیان کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای همچون بچه‌های بهانه‌گیر مسئله‌ای را دستاویز بهانه قرار می‌دهند، گفت: اگر واقعا این عده تابع رهبری و امام هستند باید مطابق فرمایش رهبری به دولت کمک کنند اینکه بخواهند هر حرکتی را برای تضعیف دولت انجام دهند؛ بی‌انصافی است و در واقع آنها کار دولت نهم و دهم را ادامه داده‌اند.

کریمی اصفهانی یادآور شد: کسانی امروز این بهانه‌ها و ایرادها را می‌گیرند که بیش از نیمی از درآمد کل سی وپنج سال پس از انقلاب را در دولت‌های نهم و دهم در اختیار داشتند و اگر خوشبینانه بگوییم که این درآمد را میل نکرده‌اند باید قبول کنیم که آنرا حیف نموده‌اند و سوء مدیریت آنها باعثاین حیف و میل‌ها شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید براینکه امروز شاهد هستیم که امروز همچنان معضلات دولت‌های نهم ودهم باقی مانده است؛ گفت: باید به دولت کمک کنیم و اجازه دهیم کار خود را انجام دهد.

دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار بااشاره به مذاکرات ایران با ۱ + ۵ گفت: کسی که بیشتر از همه نیاز به پایان این مذاکرات دارد آمریکا و شخص اوباما است. اوباما نیازمند است که حل این مسئله به عنوان نکته‌ای مثبت در کارنامه او باقی بماند. آنها تا دیروز فکر می‌کردند که ژاندارم کل منطقه هستند اما امروز می‌بینند اگر مقاومت لبنان و سوریه به ثمر نشسته است به پشتوانه قدرت ایران است.

وی افزود: ما در این مذاکرات منطق داریم و باتوجه به تاکیدات مکرر رهبری و توصیه‌های ایشان به هیات مذاکره کننده کار را پیش می‌بریم.

کریمی اصفهانی خطاب به گروه‌های تندرو خاطرنشان کرد: شما زمان دولت نهم و دهم کجا بودید؟ آیا تازه متولد شدید؟ اگر این موارد خطاست در آن زمان هم خطا محسوب می‌شد پس چرا سکوت کردید؟ اطلاعات بدست رسیده نشان می‌دهد که افرادی که این سازها را می‌زنند در پشت پرده به شکل هماهنگ درحال کار و برنامه‌ریزی با تیم دولت قبلی هستند و با یکدیگر هماهنگ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز