خبرگزاری کار ایران

در پیام خاتمی به همایش «‌نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال» مطرح شد:

ضرورت فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همگانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۶۶

فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه آنان که به سربلندی ایران و برخورداری معنوی و مادی ملت می‌اندیشند؛ از اولویت‌هایی است که ملت و دولت و همه جریان‌های فعال و مسئولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام کنند.

رئیس دولت اصلاحات در پیامی به همایش «‌نقش احزاب در تبیین گفتمان اعتدال» ابراز امیدواری کرد طرح مباحثمبتلا به جامعه و گفتگو درباره آنها و یافتن راه‌های منطقی‌تر و بهتر به سوی اهداف والای انقلاب که ازجمله مهمترین آرمان‌های آن مردم‌سالاری سازگار با دین بوده است و هست و فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه آنان که به سربلندی ایران و برخورداری معنوی و مادی ملت می‌اندیشند از اولویت‌هایی است که ملت و دولت و همه جریان‌های فعال و مسئولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی اصغر احمدی دبیرکل محترم حزب همبستگی ایران اسلامی با سپاس از دعوت اینجانب برای شرکت در همایش آن حزب و پوزش از اینکه توفیق حضور نصیب نشد. همنیشینی و هم‌اندیشی دوستان امری مبارک است، به خصوص در این موقعیت حساس که ایران اسلامی بیش از هر زمان به همدلی و همراهی نیروهایی نیاز دارد که انقلاب را پاس می‌دارند و حاصل مبارک آن را گرامی.

امیدوارم شاهد هرچه بیشتر فعالیت‌های مسئولانه و جمعی تشکل‌ها و احزابی که همواره در مسیر صلاح و اصلاح امور حرکت کرده‌اند باشیم. طرح مباحثمبتلا به جامعه و گفتگو درباره آنها و یافتن راه‌های منطقی‌تر و بهتر به سوی اهداف والای انقلاب که ازجمله مهمترین آرمان‌های آن مردم سالاری سازگار با دین بوده است و هست و فراهم آوردن فضای امن و آزاد برای مشارکت همه آنان که به سربلندی ایران و برخورداری معنوی و مادی ملت می‌اندیشند؛ از اولویت‌هایی است که ملت و دولت و همه جریان‌های فعال و مسئولیت شناس سیاسی باید بدان اهتمام کنند.

برای شما، ‌ همه همراهان، همکاران و شرکت‌کنندگان در همایش موفقیت آرزو می‌کنم
سیدمحمد خاتمی
۲۲/۳ / ۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز