خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالگرد اعلام پیروزی روحانی در انتخابات؛

همایش نسیم تدبیر و امید در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۷۶

این همایش به مناسبت سالگرد اعلام پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد / جامعه کارگری قم همراهی خود با دکتر روحانی را اعلام کرد.

ایلنا: همایش نسیم تدبیر و امید، به مناسبت سالگرد پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، به مناسبت سالروز اعلام پیروزی حسن روحانی رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، عصر یک شنبه ۲۵ خرداد ماه ۹۳، همایش نسیم تدبیر و امید، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس فعلی شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

در این همایش بعد از پخش چند کلیپ، امیر طیبی نژاد مسئول دفتر همراهان دکتر روحانی در قم، ضمن خوشامدگویی به حاضران به ایراد سخن پرداخت و پس از آن سخنرانی استاندار قم انجام شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری که به عنوان سخنران اصلی این همایش پیش بینی شده بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

بسیاری از اصلاح طلبان و اعتدالیون فعال استان قم، تنها به دلیل اعلام همراهی با دکتر حسن روحانی و حمایت از مواضع ایشان، در این همایش حضور یافته بودند.

اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور و بسیاری از اقشار مختلف جامعه کارگری، در کنار دیگر اقشار مردم در این مراسم حاضر شده بودند.

محسن عابدینی پور نیز تنها عضو شورای اسلامی ۲۱ نفره شهر قم بود که به عنوان حامی تفکر اعتدالی دکتر روحانی در این همایش حاضر شده بود.

به غیر از اقشار مختلف مردم و اصلاح طلبان و اعتدالیون حامی روحانی، برخی از نمایندگان سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی از جمله آقایان اسماعیلی مقدم و یثربی نمایندگان سابق مردم قم در مجلس ششم، برخی از مسئولان قم در دوران اصلاحات و…، نیز از حاضران در این مراسم بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز