خبرگزاری کار ایران

محکومیت اقدامات داعش در جلسه مجمع روحانیون مبارز

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۵۸

حساب گروه‌های وابسته متعصب و طایفه‌گرای تروریستی با هر ادعایی از حساب مسلمانان و مذاهب اسلامی جدا بوده و باید همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی برای دفع این توطئه خطرناک دست در دست هم قیام نموده و آرامش را به کشور عزیز عراق بازگردانند.

جلسه مجمع روحانیون مبارز یکشنبه شب به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه حوادثتأسف‌بار اخیر کشور عراق و حمله گروهک تروریستی موسوم به داعش مورد بحثو بررسی قرار گرفت و بر چند نکته در این ارتباط تأکید شد:

- بدون تردید کشتار مردم بی‌گناه و ارتکاب جنایات هولناک با نام اسلام و حکومت دینی نتیجه‌ای جز ایجاد انزجار از دین و بدبین کردن انسان‌ها از قرآن و اسلام نداشته و این اقدامات در جهت تأمین منافع قدرت‌های شیطانی و صهیونیسم برای حضور بیگانگان در بلاد اسلامی خواهد بود.

- حساب گروه‌های وابسته متعصب و طایفه‌گرای تروریستی با هر ادعایی از حساب مسلمانان و مذاهب اسلامی جدا بوده و باید همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی برای دفع این توطئه خطرناک دست در دست هم قیام نموده و آرامش را به کشور عزیز عراق بازگردانند.

- یکی از ابزارهای دشمنان اسلام برای تسلط بر بلاد اسلامی از دیرباز ایجاد اختلاف و راه انداختن جنگ‌های فرقه‌ای بوده است. مجمع روحانیون به همه برادران شیعه و سنی توصیه اکید دارد که تحت تأثیر تبلیغات تفرقه‌انگیز و تحریک احساسات مذهبی به هیچ وجه قرار نگیرند و با اقدامات نسنجیده خدای نخواسته اسباب گسترش این فتنه عظیم و خطرناک را فراهم نسازند و اتحاد امت اسلامی را که مهمترین هدف استراتژیک و عامل اساسی بقای اسلام است خدشه‌دار نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز