خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

برای عقب راندن داعش، مردم بصره نفت را بر آمریکا ببندند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۸۳

مروز مهمترین ابزار دشمن در جنگ فرهنگی، رسانه‌های استکباری هستند که با عملیات گسترده سعی دارند در محلات و خانه‌های مردم ایران غلبه فرهنگی پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ساده‌ترین راه برای عقب راندن داعش این است که مردم بصره راه نفت را بر روی آمریکا ببندند و شرط باز کردن آن را عقب‌نشینی داعش قرار دهند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در گردهمایی منطقه‌ای ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه از ۱۵ استان کشور که در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با ناامیدی از جنگ نظامی علیه انقلاب اسلامی ایران به جنگ گسترده فرهنگی روی آورده است.

وی هدف از جنگ فرهنگی دشمن را تضعیف و تخریب ایمان و اعتقادات مردم عنوان کرد و گفت: امروز مهمترین ابزار دشمن در جنگ فرهنگی، رسانه‌های استکباری هستند که با عملیات گسترده سعی دارند در محلات و خانه‌های مردم ایران غلبه فرهنگی پیدا کنند.

نقدی تفرقه‌افکنی را یکی دیگر از اهداف این رسانه‌ها در جنگ فرهنگی عنوان کرد و افزود: دشمن با این شبکه‌ها با هدف ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی برای به زانو درآوردن ملت انقلابی تلاش می‌کند؛ در حالی که امام راحل در صدر وصیتنامه خود دو عامل ایمان و وحدت کلمه را سبب پیروزی ملت بیان کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه صحبت‌های مبنی بر تفرقه‌افکنی دشمنان، اظهار کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای به نام شیعه به عقاید اهل سنت حمله و توهین می‌کنند و به فحاشی علیه مقدسات اهل تسنن می‌پردازند. از سوی دیگر همچنین شبکه‌های جریانات افراطی اهل سنت(تکفیری‌ها) که باز با حمایت مستقیم آمریکا، اسرائیل و انگلیس کار می‌کنند در حال توهین و فحاشی علیه مقدسات و اعتقادات شیعیان هستند.

وی ادامه داد: این شبکه‌ها در کشورهای غربی بویژه انگلستان و با حمایت مالی و سیاسی دولت‌های انگلیس و آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل راه‌اندازی شده است حتی محل استقرار دفاتر این شبکه‌ها نه در یک کشور مسلمان بلکه با فاصله‌ای به اندازه چند خیابان در شهرهای کشورهای غربی به خصوص لندن قرار دارند.

نقدی با اشاره به تحولات اخیر عراق تصریح کرد: دشمن قصد دارد تحولات اخیر عراق را جنگ مذهبی جلوه دهد و متاسفانه برخی رسانه‌های داخلی نیز گرفتار اخبار عملیات روانی آنها شده و خبرهای ساخته شده در اتاق‌های جنگ سیا را منتشر می‌کنند. از جمله می‌توان به موضوع حمله آمریکا به داعش با اعزام نیرو یا همکاری با ایران برای سرکوب داعش اشاره کرد.

وی به نقش آمریکا در به میدان آوردن گروه‌های مختلف به آشوب‌های عراق اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا خودش تروریست‌ها را تجهیز و به عراق گسیل کرد، بعثی‌ها را تقویت و به میدان آورد، برخی مسئولان خُرد عراقی را خریده و به خیانت تشویق کرد تا بدون درگیری مناطقی را اشغال کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا با امتیاز دادن و وعده‌های مختلف، کُردهای عراق را در این موضوع ساکت کرد و حتی رهبرشان را به اروپا برده و حتی از دسترس تلفنی برخی دلسوزان کشور عراق خارج کرده است.

وی آمریکا را صحنه گردان اصلی تحولات عراق دانست و تاکید کرد: آمریکا با تولید اخبار پوششی و جعلی به دو دلیل از افشای نقشش در این تحولات واهمه داشته و خود را نشان نمی‌دهد؛ یکی جلوه دادن جنگ شیعه و سنی و دیگر اینکه از بسته شدن شیرهای نفت کشور عراق که از زیر پای شیعیان عبور می‌کند، می‌ترسد.

نقدی با بیان اینکه " امروز آمریکا در حال دزدی از نفت ملت‌هاست "، اظهار کرد: ساده‌ترین راه برای عقب راندن داعش این است که مردم بصره راه نفت را بر روی آمریکا ببندند و شرط بازکردن آن را عقب‌نشینی داعش قرار دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان خاطرنشان کرد: باید فتنه‌ای را که امروز در عراق به راه افتاده مورد توجه قرار داد و با وحدت با آن مقابله کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز