خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

اعلام نگرانی جامعه پزشکی ایران از جنایات افراطیون در عراق

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۰۴

افراطیون تحت هر لوایی که باشند محکوم هستند. آنان که انبوه آموزه‌های اسلام رحمانی را با تمسک بر رویه نصر بالرعب یک‌سره به کنار می‌نهند و خشونت را عامل بقاء، رشد و پیروزی خود می‌دانند با اسلام و انسانیت بیگانه‌اند.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران با صدور بیانیه‌ای نسبت به جنایات و اقدامات افراطیون و گروهک تروریستی داعش ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

خبرهای نگران‌کننده از جنایات صورت گرفته با سوءاستفاده از عنوان مذهب توسط گروه افراطی و تروریستی داعش در عراق باعثجریحه‌دار شدن افکار عمومی مسلمانان و جهانیان گردیده است. افراطیون تحت هر لوایی که باشند محکوم هستند. آنان که انبوه آموزه‌های اسلام رحمانی را با تمسک بر رویه نصر بالرعب یک‌سره به کنار می‌نهند و خشونت را عامل بقاء، رشد و پیروزی خود می‌دانند با اسلام و انسانیت بیگانه‌اند.

ما به عنوان بخشی از مردم ایران که طعم زخم خشونت‌طلبی زیر لوای دین را تجربه کرده‌اند، خشونت‌ها و جنایت‌های افراطیون و تروریست‌های داعش را در عراق محکوم کرده و از اینکه این رفتارها بنام دین و مذهب انجام می‌شود، بیزاری می‌جوئیم. افراطیون همیشه در طرف مقابل خود افراطی‌گری را تولید می‌کنند. به همین دلیل مقابله یکجانبه با افراطی‌گری نتیجه کاملی به بار نمی‌آورد و باید همزمان عامل موجده آن را در طرف مقابل نیز مهار کرد.

ما از تألمات ملت عراق که این روزها هدف جنایات سبعانه افراطیون قرار گرفته‌اند، متأثریم و خود را شریک رنج آنها می‌دانیم و بر اساس حرفه خود آماده هر گونه کمک پزشکی به مجروحان و آسیب‌دیدگان این جنایت‌ها می‌باشیم.

انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز