خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران:

صداوسیما نباید حیاط خلوت افراد خاصی شود / برای رئیس سازمان صداوسیما متاسفم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۸۴

ما سخن مردم را می‌شنویم و اینگونه نیست که نسبت به حرف‌های آنها بی‌اعتنا باشیم. ما از مشکلات اطلاع داریم و امیدواریم خدا به همه ما کمک کند تا اقدامات ما خالصانه باشد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه صداوسیما نباید حیاط خلوت افراد خاصی شود، تصریح کرد: رسانه ملی برای همه است و همه باید برای رفع مشکلات کمک کنند اما قضاوت‌ها باید عادلانه باشد نه اینکه در برنامه‌ای مجری، تهیه‌کننده و مدیر شبکه دست به دست هم دهند و قوه‌ای را محاکمه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل(ره) در جمع خبرنگاران صحبت‌های رئیس جمهور و رئیس مجلس در همایش قوه قضاییه را همدلانه خواند و گفت: روز گذشته مسئولان عالی قضایی به محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدند و فرمایشات ایشان موثر و راهگشا بود و روح جدیدی در مدیران دمید.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات کشور نیاز به همدلی است از برخی برنامه‌های صداوسیما در هفته قوه قضاییه انتقاد کرد و اظهار داشت: برخی از برنامه‌های صداوسیما تخریبی بود و من از آن گله دارم. برنامه‌های یکجانبه و به محاکمه کشیدن قوه قضاییه بدون حضور اشخاص که بعضا عناوین مجرمانه دارد؛ صحیح نیست.

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه صداوسیما نباید حیاط خلوت افراد خاصی شود، تصریح کرد: رسانه ملی برای همه است و همه باید برای رفع مشکلات کمک کنند اما قضاوت‌ها باید عادلانه باشد نه اینکه در برنامه‌ای مجری، تهیه‌کننده و مدیر شبکه دست به دست هم دهند و قوه‌ای را محاکمه کنند.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: اینکه فردی در برنامه‌ای حاضر شود و بگوید بدون پارتی‌بازی نمی‌شود در قوه قضاییه کاری کرد، صحیح نیست. ۱۴ میلیون پرونده در دستگاه قضایی رسیدگی می‌شود و نباید قضات متدین را مایوس کرد. من متاسفم هستم هم برای رئیس سازمان که چنین عمل می‌شود و هم مجری و هم تهیه‌کننده.

وی با بیان اینکه اینگونه برنامه‌ها همدلی برای رفع مشکلات نیست، تصریح کرد: همه برای رفع مشکلات در تلاش هستند و باید برای رفع آن همدلی کرد. اقتضا این است که همه کمک کنند تا مشکلات حل شود.

آملی لاریجانی افزود: علی‌ ایحال قوه قضاییه برنامه‌های خوبی داشتیم و ما سخن مردم را می‌شنویم و اینگونه نیست که نسبت به حرف‌های آنها بی‌اعتنا باشیم. ما از مشکلات اطلاع داریم و امیدواریم خدا به همه ما کمک کند تا اقدامات ما خالصانه باشد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه سخنان خود، هفته قوه قضاییه را ظرفیت بسیار خوبی برای ارزیابی اقدامات این دستگاه دانست و بیان کرد: همایش سالانه قوه قضاییه و سران قوا که برگزار شد جلسه بسیار خوبی بود و همچنین جلسه‌ای که در محضر مقام معظم رهبری برگزار شد، جلسه خوبی بود که جا دارد از الطاف ایشان تشکر کنم و مطالب و اشاراتی که داشتند روح جدیدی در مدیران ما دمید.

وی خواستار همدلی و همکاری همه دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکلات دستگاه قضایی شد و گفت: در دستگاه قضایی انسان‌های شریف و متدینی با تمام وجود برای رفع مشکلات مشغول به کار هستند مشکلاتی در این دستگاه نیز وجود دارد اما باید برای رفع آنها با سایر نهادها همکاری و تلاش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز