خبرگزاری کار ایران

مهدی خزعلی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد

کد خبر : ۱۸۱۳۱۳

روند درمان موکلم در حال انجام بوده و شرایط جسمی وی رو به بهبود است.

مهدی خزعلی به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

پیمان حاج محمود در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا برخی شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه خزعلی در آستانه مرگ قرار گرفته است را تکذیب کرد و گفت: روند درمان موکلم در حال انجام بوده و شرایط جسمی وی رو به بهبود است.

وی گفت: ‌ مهدی خزعلی که برای گذراندن محکومیت خود به زندان رجایی‌شهر منتقل شده است در اعتراض به اینکه در بند زندانیان محکوم به اعدام نگهداری می‌شود از خوردن غذا امتناع می‌کرد که به خاطر عوارض آن دچار مشکل قلبی گردید و روزگذشته جهت درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام و بستری شد.

وکیل مهدی خزعلی گفت: شب گذشته مصطفی ترک همدانی یکی دیگر از وکلای خزعلی با وی گفت‌وگو کرده است.

وی گفت: ‌ براساس آیین‌نامه تفکیک زندانیان مصوب سال ۸۵ رییس قوه‌قضاییه، زندانیان براساس نوع محکومیت باید در زندان نگهداری شوند و نباید بر اساس قانون، زندانیان امنیتی، سیاسی و یا زندانیان مالی با افرادی که حکم اعدام یا قصاص دارند در یک بند نگهداری شوند و این امر یک تخلف محسوب می‌شود از این رو درصدد هستیم با قاضی ناظر زندان در خصوص اعزام و نگهداری موکلم در بند یاد شده گفت‌وگو و مراتب اعتراض خود را اعلام کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز