خبرگزاری کار ایران

هادی غفاری در گفت‌وگو با ایلنا:

اقتدارگرایان با تخریب اصلاح‌طلبان می‌خواهند شکست‌شان را جبران کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۰۸

سیاست‌ اقتدارگرایان، همانند سیاست انگلیسی‌هاست و می‌خواهند میان اصلاح‌طلبان و دولت اختلاف بیاندازند و با استفاده از این شرایط، به خواسته‌های خودشان برسند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اقتدارگرایان با تخریب اصلاح‌طلبان از سویی می‌خواهند تا شکست سال گذشته‌شان را جبران کنند و از سویی درصدد آن هستند تا با توهین‌ها، اصلاح‌طلبان را تضعیف و آنها را از صحنه بیرون کنند.

حجت‌‌الاسلام و المسلمین هادی غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حملات برخی از رسانه‌های اصولگرا به اصلاح‌طلبان گفت: دلیل حملات و توهین‌های اقتدارگرایان به اصلاح‌طلبان این است که نان‌ آنها در ایجاد بحران است و بنابراین درصدد بحران آفرینی هستند.

وی در خصوص استراتژی اقتدارگرایان مبنی بر تخریب اصلاح‌طلبان اظهار داشت: آنها با تخریب اصلاح‌طلبان از سویی می‌خواهند تا شکست سال گذشته‌شان را جبران کنند و از سوی درصدد آن هستند تا با توهین‌ها، اصلاح‌طلبان را تضعیف و آنها را از صحنه بیرون کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد به رسانه‌های اصولگرا مبنی بر عملکرد گزینشی و یکجانبه آنها تصریح کرد: اقتدارگرایان با فحاشی و تهمت‌زنی ادعای اصولگرایی و انقلابی بودن می‌کنند در حالی که هیچ درکی از انقلاب ندارند و فقط شنونده داستان‌های انقلاب بودند و اسم خودشان را رویش‌های انقلاب گذاشته‌اند و اصلاح‌طلبان را که آفریندگان انقلاب بودند، ریزش انقلاب گذاشته‌اند.

غفاری در خصوص رابطه اصلاح‌طلبان با دولت ابراز داشت: رابطه دولت با اصلاح‌طلبان، رابطه خوبی است و دولت نیز درصدد حل مشکلات مردم و جلو بردن منویات اصلاح‌طلبی است.

وی با اشاره به تلاش‌های اقتدارگرایان مبنی بر اختلاف‌افکنی اصلاح‌طلبان و دولت بیان کرد: سیاست‌ آنها در این باره، همانند سیاست انگلیسی‌هاست و می‌خواهند که میان اصلاح‌طلبان و دولت اختلاف بیاندازند و با استفاده از این شرایط، به خواسته‌های خودشان برسند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان خاطرنشان کرد: من به دولت یادآور می‌شوم که برخی از اصولگرایان و اقتدارگرایان خیرخواه دولت نیستند و از اول نیز دوست نداشتند روحانی در انتخابات پیروز شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز