خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت خارجه: / تکرار /

اوباما به دنبال شکست مذاکرات نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۴۲

با پیش بینی کزدن مساله تمدید در مورد مذاکرات ژنو چارچوب یک‌ساله برای آن درنظرگرفته شده، با این حال همه تلاش‌ها بر این است که مذاکرات در همین مرحله به نتیجه برسد.

معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت: در صورتیکه طرف مقابل زیاد‌ه‌خواهی را کنار گذاشته و به واقعیات عمیق‌تر نگاه کند، امیدواریم که مذاکرات در همین مرحله به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن قشقاوی معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه در حاشیه همایش " ما دل‌آرامیم " که به همت حزب مردم سالاری در هتل المپیک در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به اعتقاد برخی غرب مخالف به نتیجه رسیدن مذاکرات است، گفت: ترکیب تیم مذاکره کننده آمریکا چنین چیزی را نشان نمی دهد من فکر نمی‌کنم اوباما با هیات بلندپایه‌ای که به مذاکرات فرستاده است، به دنبال شکست مذاکرات باشد.

وی با بیان اینکه مذاکرات هم‌اکنون در جریان است و ۲۰ روز دیگر را در مذاکرات پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: اینکه از هم اکنون بخواهیم در مورد به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات یک ارزیابی زودهنگام داشته باشیم، عاقلانه نیست.

معاون امور کنسولی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات در چارچوب حفظ منافع ملی به توفیق برسد و گفت: در صورتیکه طرف مقابل زیاد‌ه‌خواهی را کنار گذاشته و به واقعیات عمیق‌تر نگاه کند، امیدواریم که مذاکرات در همین مرحله به نتیجه برسد.

قشاوی در خصوص احتمال تمدید این دور از مذاکرات نیز گفت: با پیش بینی کزدن مساله تمدید در مورد مذاکرات ژنو چارچوب یک‌ساله برای آن درنظرگرفته شده، با این حال همه تلاش‌ها بر این است که مذاکرات در همین مرحله به نتیجه برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز