خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

جشنواره فیلم مقاومت حتی از جشنواره فیلم فجر هم بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۵۹

جشنواره فیلم مقاومت یک حرکت جهادی برای رسیدن به اهدافی است که در سال‌های بعد از انقلاب پیگیری کردیم و در راستای منویات و پیام رهبری در سال ۹۳ حرکت خواهد کرد که امیدواریم موثر باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره اهمیت و ابعاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: جشنواره فیلم مقاومت یکی از مهمترین جشنواره‌های کشور است و حتی از جشنواره فیلم فجر هم با توجه به اهدافش بالاتر است بنابراین باید در برگزاری هرچه بهتر و با معناتر آن تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی افزود: قرار است بسیج اساتید کشور هم در این جشنواره شرکت داشته باشند که این امر قدم بسیار خوبی در این راه است زیرا از این اساتید برای موضوعات مربوط به انتخاب فیلم‌ها می‌توان بهره برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجی‌ها در ابعاد گسترده‌ای در زمینه هنر و فرهنگ قدم برداشته‌اند، گفت: اساتید قطعا نمی‌توان فیلم بسازند اما در نحوه داوری‌ها و موضوعات فیلم می‌توانند به جشنواره مقاومت کمک کنند.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم مقاومت یک حرکت جهادی برای رسیدن به اهدافی است که در سال‌های بعد از انقلاب پیگیری کردیم و در راستای منویات و پیام رهبری در سال ۹۳ حرکت خواهد کرد که امیدواریم موثر باشد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، آنچه که در سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج دانشجویی دیدید قطره کوچکی از دریایی فعالیت‌هایی است که بسیجی‌ها انجام می‌دهند. بسیجی‌های ما بدون هیچ شناختی در شهر، منطقه و واحدهای دانشگاهی خود باقی مانده و به جایی راه پیدا نمی‌کنند، بنابراین ما باید ظرفیت‌ها را افزایش دهیم تا آنها بتوانند از استعدادهای جوانان بسیجی بیشتر استفاده کنند. در پی آن هستیم تا از بسیجیان جوان در جشنواره فیلم مقاومت هم استفاده کنیم.

سردار نقدی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ و همراهی اقتصاد و فرهنگ، درباره منابع اقتصادی بیان کرد: مسلما کار فرهنگی به منابع مالی احتیاج دارد اما مهمتر از آن مدیریت و جوهره انسانی است. فکر کردن و سرمایه‌های فکری هستند که بیشترین کمک را برای ما دارند. در بسیاری از حوزه‌ها حرکت‌های فرهنگی با هزینه‌های بسیار کم صورت می‌گیرد که نمونه آن همین کار بسیجی است. به طور مثال در سومین جشنواره فیلم بسیج گفته شد که در حدود ۲۰۰۰ اثر فرستاده شده است که اگر هزینه کل ساخت این آثار را جمع بزنید به اندازه یک اثر کم محتوا و پر سر و صدا هم هزینه‌ای ندارند.

«انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم‌های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز