خبرگزاری کار ایران

امیر پوردستان:

ایران با اقتدار در برابر آمریکا ایستاده و بر خواسته‌هایش استوار است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۹۰

عزت، اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در برخی کشورهای هم مرز ما ناامنی و درگیری های فراوان بیداد می‌کند اما به برکت خون شهدا، ایران با اقتدار در برابر آمریکا ایستاده و بر خواسته‌هایش استوار است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مراسم یادواره امیر سرلشکر شهید پرویز خوشرو نخستین فرمانده مخابرات قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس در دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) ارتش در تهران برگزار شد.

در این مراسم امیر حسین ولیوند فرمانده دافوس طی سخنانی گفت: ما در زمینه توجه به شهدا کوتاهی کرده و کار شاخصی در این ارتباط انجام نداده‌ایم.

وی با اشاره به شهادت پرویز خوشرو در سی سال قبل افزود: ایشان یکی از شهدای شاخص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم از این پس بتوانیم با کارهایی که انجام می دهیم، کوتاهی‌ها خود را جبران کنیم.

ولیوند با اشاره به اینکه امیدواریم شهید خوشرو به الگو برای دانشجویان ارتش تبدیل شود، گفت: ما یک گروه سایبری در ارتش ایجاد کرده‌ایم که به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است.

وی افزود: امروز در برخی کشورهای هم مرز ما ناامنی و درگیری های فراوان بیداد می کند اما به برکت خون شهدا، ایران با اقتدار در برابر امریکا ایستاده و بر خواسته‌هایش استوار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه روزگاری آمریکا به عنوان ابرقدرت معرفی می شد، بیان کرد: از بین رفتن ابهت آمریکا در جهان به برکت خون شهدایی چون شهید خوشرو است و اگر شهدا نبودند این عظمت برای ایران حاصل نمی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه تأکید کرد: خون شهدا در رگ‌های اجتماع جاری است و به برکت همین جانفشانی های شهدایی همچون شهید خوشرو است که دفاع مقدس شکل گرفت.

شهید امیر سرلشکر خوشرو سی سال قبل درجریان دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شد و نخستین یادواره این شهید با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، جمعی ازخانواده های شهدای ارتش و فرماندهان این نیرو برگزار شد.

در پایان این مراسم یکی از فرزندان امیر سرلشکر شهید خوشرو نیز در سخنان کوتاهی گفت: برگزاری این مراسم نشان دهنده و تأکیدی بر این است که شهدا فراموش نشده اند.

اهدای هدیه به خانواده شهدای حاضر در جلسه پایان بخش این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز