خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی مطرح کرد:

لزوم عقد پیمان دفاعی میان نیروهای مقاومت فلسطین، لبنان و سوریه برای مقابله با اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۸۷

مردم غزه با مقاومت خود، پوشالی بودن قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را ثابت کردند. اگر در رسانه های استکباری وابسته به این رژیم، در سراسر دنیا این طور تصویر کردند که ارتش رژیم اشغالگر فلسطین شکست ناپذیر است، مردم غزه با مقاومت جانانه در جنگ های متعدد، با دست خالی، ثابت کردند که تمام قدرت این ارتش پوشالی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای مقابله با تهدیدات خارجی بخصوص خطر بالفعل رژیم صهیونیستی لازم است گروه‌های مقاومت مردمی در کشورهای فلسطین، لبنان و سوریه با امضای توافقنامه دفاعی و امنیتی، هرگونه تجاوز به هر یک از این کشورها را تجاوز به کشور خود قلمداد کرده و در قالب یک نیروی واحد علیه متجاوز وارد عمل شوند.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در چهاردهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور جمعی از مسئولین فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران و نمایندگان گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین برگزار شد، با تأکید بر جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه، گفت: آیا می توان با دیدن صحنه های تکان دهنده جنایات و اخبار وحشتناک از فجایع انسانی صهیونیست ها علیه کودکان و مردم بی دفاع غزه سکوت کرد و هیچ نگفت؟ آیا با شنیدن این خبر که در یک لحظه ۲۸ نفر اعضای یک خانواده فلسطینی در بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، جای این سؤال باقی می ماند که چرا در مقابل اسرائیل غاصب باید ایستاد و مبارزه کرد؟

نقدی در ادامه با اشاره به خوی و خصلت جوانمردی و پهلوانی ورزشکارانی که در مقابل صهیونیست های غاصب از جایگاه و مدال های جهانی چشم پوشی کردند، اظهار داشت: ورزشکار با تقویت جسم و روح خود به دنبال دستیابی به ارزش های والا و کرامت انسانی است و در میدان مسابقه نیز به دنبال هماوردی است که در رقابت با او به این کرامت و ارزش ها دست پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همین خصوص ادامه داد: ورزشکاری که برای انسانیت و شخصیت خود ارزش قائل است، به هیچ وجه نمی‌پذیرد در مقابل چنین درندگانی، در هماورد ورزشی که محل ظهور کرامات انسانی است حاضر شود. هرچند این ورزشکار از مدال ها و سکوهای جهانی محروم می شود، اما این گذشت در مقابل جهاد بزرگ و مقاومت بی نظیر مردم غزه کار بزرگی نیست.

وی افزود: البته این حرکت ارزشمند ورزشکاران ایرانی بیداری را در بین سایر ورزشکاران مسلمان جهان بالا برده است و ان شاءلله ورزشکاران مسلمان دنیا نه تنها در آینده در مقابل صهیونیست ها در میدان رقابت ورزشی حاضر نخواهند شد، بلکه هر جا که پرچم این رژیم جعلی بالا باشد، آن را پایین خواهند کشید.

وی با تأکید بر غیر انسانی بودن جنایات و وحشی‌گری‌های اسرائیل در غزه تصریح کرد: هیچ انسانی مرتکب چنین جنایات وحشتناکی نمی شود و این رفتار جز از درندگان وحشی از موجود دیگری سر نمی‌زند. صهیونیست‌های غاصب که تنها نام انسان را در ظاهر یدک می کشند، در واقع حیوانات وحشی هستند که از هیچ جنایت غیرانسانی ابایی نداشته و از کرامت و ارزش های انسانی هیچ بهره‌ای نبرده‌اند، لذا هیچ انسان ورزشکاری پیدا نمی شود که با چنین درندگانی در میدان مسابقه ورزشی حاضر شده و رقابت کند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به مقاومت مردم غزه در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مردم غزه با مقاومت خود، پوشالی بودن قدرت رژیم غاصب صهیونیستی را ثابت کردند. اگر در رسانه های استکباری وابسته به این رژیم، در سراسر دنیا این طور تصویر کردند که ارتش رژیم اشغالگر فلسطین شکست ناپذیر است، مردم غزه با مقاومت جانانه در جنگ های متعدد، با دست خالی، ثابت کردند که تمام قدرت این ارتش پوشالی است و در حالی که مجهز به پیشرفته ترین سلاح های جهان است، اما ترسوترین ارتشی است که تا به حال دنیا به خود دیده؛ آنچنان که وقتی سرباز این ارتش با گلوله مبارزان فلسطینی مجروح بر زمین می افتد، ارتشی با این عظمت ظاهری او را رها کرده و پا به فرار می گذارد.

وی همچنین گستاخی و جسارت صهیونیست ها در ارتکاب جنایات ددمنشانه را حاصل برتری رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: چنین گستاخی و جسارتی در ارتکاب جنایات دهشتناک علیه مردم بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان حاصل برتری و تفوق رسانه ای صهیونیست ها بر مردم دنیاست و آنها توانسته اند با این برتری و گستره رسانه ای، به نوعی بر جنایات خود سرپوش بگذارند. اما خون های پاک شهیدان فلسطینی در مقاومت، رسواگر این جنایتکاران و حامیان مستکبر آنها در میان مردم دنیا خواهد بود.

نقدی با تأکید بر لزوم انجام اقدام عملی در مقابل این دشمن جنایتکار بیان کرد: این مسئله نباید به محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع، نشست ها و همایش ها، صدور بیانیه و اعلامیه و عدم حضور ورزشکاران در میادین ورزشی در مقابل صهیونیست ها محدود شده و در این سطح بماند، باید به دنبال راه چاره بود؛ یک و نیم میلیارد مسلمان نباید در مقابل تعدادی صهیونیست جنایتکار ساکت نشسته و در محو این غده سرطانی از صفحه روزگار تعلل کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود تاکید کرد: برای مقابله با تهدیدات خارجی بخصوص خطر بالفعل رژیم صهیونیستی لازم است گروه های مقاومت مردمی در کشورهای فلسطین، لبنان و سوریه با امضای توافق نامه دفاعی و امنیتی، هرگونه تجاوز به هر یک از این کشورها را تجاوز به کشور خود قلمداد کرده و در قالب یک نیروی واحد علیه متجاوز وارد عمل شوند.

وی با اشاره به هزینه های هنگفتی که برخی کشورهای اسلامی برای تقویت و تجهیز ارتش خود صرف می کنند، گفت: ارتش‌های بزرگ کشورهای منطقه که با صرف میلیاردها دلار با پیشرفته ترین سلاح های دنیا تجهیز شده اند، برای چه تهدیدی و در مقابل کدام دشمن آمادگی خود را حفظ می کنند. هر کدام از این ارتش ها برای نابودی کامل و محو اسرائیل از روی زمین کفایت می کند. اگر ارتش مصر قصد ندارد در دفاع از اسلام و مردم مسلمان عرب فلسطین علیه رژیم غاصب اسرائیل دست به اقدامی بزند، جوانان مسلمان غیور ایران، هند، افغانستان، پاکستان و… برای نبرد نهایی با اسرائیل آماده اند، مشکل اینجاست که راهی به مرزهای کشور اشغال شده فلسطین ندارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج تصریح کرد: اگر هرکدام از کشورهای مسلمان نفت خیز و ثروتمند منطقه مثل عربستان، کویت، امارات، قطر و… تصمیم بگیرند تا منابع مالی خود را از بانک های غربی خارج کنند، به محض اعلام این تصمیم در مدت کوتاهی، حملات و تهاجم رژیم صهیونیستی به مردم غزه به پایان خواهد رسید.

وی با تجلیل از مقاومت مردم غزه در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: امروز ما شرمنده‌ایم که اینجا نشسته‌ایم و دوشادوش مردان و زنان مقاوم غزه در مقابل این دشمن جنایتکار در صحنه کارزار حاضر نشده‌ایم. البته نباید دست روی دست گذاشت و تنها شاهد این فجایع و جنایات علیه مسلمانان فلسطینی بود و تنها به ابراز همدردی بسنده کرد، بلکه باید به دنبال راهی برای گشودن مرزهای فلسطین و یکسره کردن کار رژیم صهیونیستی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز