خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ همصدا با کودکان غزه /

آیت الله نوری همدانی: تا محو اسرائیل در کنار مجاهدان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۷

امروز مشخص شد شورای حقوق بشر و لیبرال دموکراسی غرب دورغ است و مردم بیدار شده اند / اسرائیل غده سرطانی است که ضعیف‌تر از همیشه و رو به زوال و سقوط است.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، گفت: امروز مجاهدان باید مقاوم‌تر از همیشه به مقابله با اسرائیل بپردازند و جهاد کنند؛ ما برای آنها دعا می‌کنیم و باید بدانند مسلمانان در کنار آنها هستند تا اسرائیل محو شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در قم امروز با حضور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در قم، در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام های مختلفی دارد که یکی از پیام های آن برای دنیای استکبار، آمریکا و همراهانش در کشورهای عربی است که اسرائیل را همراهی کرده و از آن رژیم ظالم حمایت می کنند.

وی با بیان این که دفاع نابخردانه اوباما و دنیای غرب از اسرائیل چهر‌ه آنها را در دنیا بیشتر آشکار کرد، گفت: امروز مشخص شد شورای حقوق بشر و لیبرال دموکراسی غرب دورغ است و مردم بیدار شده اند.

این مرجع تقلید گفت: روز جهانی قدس برای مسلمانان و آزادی ‌خواهانی است که امروز به صف مبارزه علیه اسرائیل پیوسته‌اند.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که از همه مسلمان و آزادی‌خواهان تشکر می‌‌کنیم که به صحنه آمده‌اند، تأکید کرد: آنها باید کالاهای اسرائیلی را تحریم کرده وارتباطات خود را با اسرئیل قطع نمایند و همچنین سفرای خود را از این کشور جعلی خارج کنند.

وی با تأکید بر این که اسرائیل غده سرطانی است که ضعیف‌تر از همیشه و رو به زوال و سقوط است، تصریح کرد: یکی از پیام های مهم شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

این مرجع تقلید اضافه کرد: امروز مجاهدان باید مقاوم‌تر از همیشه به مقابله با اسرائیل بپردازند و جهاد کنند؛ ما برای آنها دعا می‌کنیم و باید بدانند مسلمانان در کنار آنها هستند تا اسرائیل محو شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز