خبرگزاری کار ایران

مصلحی در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز با احمدی‌نژاد سر مباحثسیاسی جر و بحثمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۹۵

کاندیداتوری‌ام برای انتخابات مجلس آینده معلوم نیست / یکی از شروط من درمورد همکاری با احمدی‌نژاد برای بازگشت به عرصه سیاسی، کنار گذاشتن اطرافیانش است / درمورد کمک به احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس آینده باید شرایط نظام و انقلاب را مورد توجه قرار داد.

وزیر اطلاعات دولت دهم از ادامه جر و بحث‌های سیاسی خود با احمدی نژاد خبر داد و گفت که اگر بخواهد با وی همکاری کند شرط خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد فعالیت احمدی‌نژاد و تیم وی برای انتخابات مجلس دهم گفت: جریان که نه اما مجموعه‌ای هستند که ممکن است فعالیت‌هایی را نیز داشته باشند.

وزیر سابق اطلاعات در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با احمدی‌نژاد در ارتباط هستید؟، اظهار کرد: مانده است که ارتباط را چگونه بخواهید معنا کنید.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا جلسه‌ای برای هم اندیشی در موضوعات مختلف با یکدیگر برگزار می‌کنید؟، گفت: بالاخره جر و بحثبا هم می‌کنیم.

مصلحی در پاسخ به این پرسش که جر و بحث‌های شما با رییس جمهور سابق بر سر چه موضوعاتی است؟، بیان کرد: سر موضوعات سیاسی است.

وزیر سابق اطلاعات در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر احمدی‌نژاد بخواهد به عرصه سیاسی بازگردد، آیا به وی کمک خواهید کرد، گفت: ‌ بالاخره باید شرایط را دید و آن زمان تصمیم گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورتی که احمدی نژاد برای انتخابات سال آینده مجلس از شما کمک بخواهد به وی چه خواهید گفت؟، اظهار کرد: آن زمان باید فکر کنم. قطعا شرط دارد و باید شرایط نظام و انقلاب را نیز مورد توجه قرار داد.

مصلحی همچنین در پاسخ به این پرسش که اگر بخواهید با احمدی‌نژاد همکاری کنید آیا کنار گذاشتن اطرافیانشان را شرط خواهید کرد؟، گفت: بله این مسئله که کاملا روشن است.

وزیر سابق اطلاعات در خصوص اینکه قصد کاندیداتوری برای انتخابات سال آینده مجلس را دارید نیز گفت: هنوز معلوم نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز