خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه:

امروز مقاومت اسلامی همان جیش المهدی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۱۵

این واقعیتی انکار ناپذیر است که امروز نهضت‌های اسلامی و انقلاب‌های منطقه به اعتراف دوست و دشمن به واسطه یک سرباز دلاور؛ یک پاسدار انقلاب و یک رزمنده ولایت یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی از خطه شهید پرور کرمان است. / ظهور انقلاب اسلامی ایران و نهاد مقدس جمهوری اسلامی به زایش حزب الله و فرزندان انقلاب در کشورهای منطقه منجر شد که حزب الله لبنان یکی از آنهاست.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز مقاومت اسلامی همان جیش المهدی است و مقاومت راه خود را پیدا کرده و می داند با سازش و مذاکره به جایی نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، سردار ایرج مسجدی در اجتماع مردم کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: قطعا امسال برگزاری راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت این روز و حمایت از ملت فلسطین با توجه به شرایط جدید منطقه به خصوص جنگ غزه از گستردگی و حماسه‌ی بیشتری در سطح ایران و تمام دنیا برخوردار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: یک افتخار خاص نصیب شما مردم استان کرمان است که سردار سلیمانی در مقاومت و نهضت‌های اسلامی منطقه نقش بسزایی دارند و از زبان بنده که یار و همرزم ایشان هستم جا دارد این افتخار را تبریک گویم.

مسجدی افزود: این واقعیتی انکار ناپذیر است که امروز نهضت‌های اسلامی و انقلاب‌های منطقه به اعتراف دوست و دشمن به واسطه یک سرباز دلاور؛ یک پاسدار انقلاب و یک رزمنده ولایت یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی از خطه شهید پرور کرمان است.

وی اظهار داشت: دیشب مقاله‌ای خواندم که نوشته بود اگر آقای سلیمانی نبود؛ داعش بغداد را به سقوط کشیده و نفوذ را به سامرا و کربلا رسانده بود.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز نمود: یک انسان رزمنده دلاور؛ فرزند کرمان این پیروزی‌ها را با استان کرمان پیوند می‌دهد و نام کرمان؛ لشکر ثارالله؛ شهدای استان؛ رزمندگان و فرمانده سرافراز این منطقه مایه‌ی مباهات و خوشحالی و افتخار است.

مسجدی افزود: هر چه چقدر در این مورد صحبت شود، کم است.

وی در ادامه به تحلیل پیرامون " مقاومت؛ فلسطین و قدس " پرداخت و با بیان روایتی از امام جعفر صادق(ع)؛ گفت: حمایت و کمک به یک انسان مظلوم و مسلمان و مومن از یک ماه عبادت در خانه کعبه ثوابش بیشتر است.

مسجدی اضافه کرد: اسرائیل تا قبل از جنگ ۳۳ روزه هر جنگی بر علیه مسلمان‌ها داشته؛ پیروز بوده و بخش‌هایی از سرزمین‌های اسلامی را تصرف کرده است.

این مسئول اظهار داشت: در این پیروزی‌ها قراردادی با مصر امضا کردند که طبق آن مصر اجاره ندارد در صحرای سینا نیروی نظامی داشته باشد و با اسرائیل تصرف بلندی‌های جولان پیروز جنگ شد.

وی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی ایران و نهاد مقدس جمهوری اسلامی به زایش حزب الله و فرزندان انقلاب در کشورهای منطقه منجر شد که حزب الله لبنان یکی از آنهاست.

مسجدی افزود: در جنگ ۳۳ روزه اسرائیلی‌ها اعلام کردند هدف ما از جنگ؛ نابودی حزب الله است و آمده بودند تمام مراکز؛ پایگاه‌ها؛ اماکن و امکانات حزب الله را از بین ببرند تا از شر مقاومت لبنان نجات پیدا کنند و سپس از راه زمین وارد منطقه جنوب لبنان شده و آنرا به اسرائیل ملحق نمایند.

وی با بیان اینکه اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه مقابل حزب الله لبنان شکست خورد؛ ادامه داد: اسرائیلی‌ها می‌گفتند ما صدا و سیما را بمباران کردیم ولی صدای سید حسن نصرالله همچنان به گوش می‌رسد.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با پیروزی حزب الله لبنان؛ اسرائیلی‌ها انتقام این شکست را در فلسطین بر سر مردم مظلوم آن خالی و جنگ ۲۲ روزه را طراحی می‌کنند که این جنگ هم با هدف نابودی حماس و مقاومت و جهاد اسلامی طراحی می‌شود ولی به شکست دیگری در تاریخ نظامی و سیاسی صهیونیست‌ها منجر می گردد.

وی اضافه کرد: در جنگ ۸ روزه هم همین اتفاق افتاد و جای این سوال مطرح است که چرا اسرائیل در جنگ‌های گذشته با چندین کشور پیروز می‌شد اما در این جنگ‌ها شکست خورد؟

مسجدی خاطر نشان کرد: مقاومت اسلامی؛ فلسطینی و لبنانی یک درس بزرگ از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی؛ رزمندگان؛ امام خمینی و شهدای ما گرفتند که در مقابل دشمن باید مقاومت شهادت طلبانه کرد و کوتاه نیامد؛ ایستاد؛ شهید داد و نتیجه آن نصرت الهی و پیروزی در صحنه است.

وی با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان بسیجی کرمان؛ مشهد و خوزستان و دیگر نقاط کشور بدون تجهیزات در دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان مقاومت امروز راه خود را پیدا کرده اند هر چند از آموزش و حمایت ما برخوردارند و مقاومت فلسطین از فرزندان و شهدای شما مردم سلحشور درس و مشق گرفته است.

این یادگار دفاع مقدس افزود: امروز حزب الله سازنده ی سلاح تسلیحاتی است و شاید نیاز نباشد ما به آنها لجستیک و تجهیزات بدهیم.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر نیاز باشد هم حمایت خواهیم کرد و هم سیاست و راهبرد و تدبیر ارائه خواهیم کرد و هیچ ابایی نداریم که به همه دنیا بگوئیم ما پای حمایت از دولت‌های مقاومت سوریه؛ عراق و نهضت‌های اسلامی می‌ایستیم.

وی اضافه کرد: در مسئله سوریه همه کشورهای همسایه و اروپا و امریکا حتی شورای امنیت از داخل و خارج سوریه بسیج شدند تا دولت را و حلقه وصل مقاومت و جمهوری اسلامی را پاره کنند و این تنها ایران اسلامی بود که از دولت مقاومت در سوریه حمایت می کرد.

وی گفت: امروز شیعیان عراق با یک فتوای آیت الله سیستانی برای دفاع از عتبات و مقابله با نیروهای تکفیری بسیج می‌شوند و همچنین در مقابله با سوریه؛ همه ناکام می‌مانند.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: امروز در غرب کشور عراق و شرق سوریه، حیات خلوتی ایجاد کرده‌اند و با پول عربستان؛ امارات؛ اردن و حمایت امریکا به جان دولت اسلامی عراق و مقاومت سوریه افتاده‌اند وگرنه چرا سراغ کشور عربستان و اردن نمی‌روند؟

وی با اشاره به تحویل ۲۵۰ماشین صفر کیلومتر به داعش در مقابله با حکومت‌های عراق و سوریه گفت: هدف از بین بردن مقاومت اسلامی نشات گرفته از ملت سلحشور ایران است که قدرت اول منطقه؛ می‌باشد.

مسجدی اضافه کرد: دشمن قصد دارد اول بازوان و اطرافیان و همسایگان را ساقط کند و با از بین بردن حلقه‌های وصل کاظمین؛ سامرا و کربلا را بگیرند و با تخریب اماکن مقدسه فاجعه انسانی و بشری بیافرینند.

وی تصریح کرد: امروز منطقه صحنه دلاوری رزمندگان اسلام است؛ از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ یعنی ۱۲ سال است امریکا و صهیونیست‌ها در حال آموزش نیرو و بسیج آن‌ها با تجهیزات و امکانات هستند و از روزی که دولت اسلامی در عراق برسر کار آمد اینها انفجارها و توطئه‌ها را شروع کردند و زوار را در مسیر حرم می کشتند.

مسجدی اظهار نمود: اما بدست توانای فرزندانی که درس پایداری و مقاومت را از جمهوری اسلامی آموخته‌اند؛ با مقاومت، دشمن عقب رانده شد و امنیتی پایدار با نیروی مردمی و با کمک مستشاری و آموزشی رزمندگان اسلام برقرار کردند.

وی تاکید کرد: امروز مقاومت اسلامی همان جیش المهدی است و مقاومت راه خود را پیدا کرده و می داند با سازش و مذاکره به جایی نمی‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز