خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت یازدهم نسبت به احزاب احساس دین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۶۳

مسائلی نظیر طرح قانون جرم سیاسی، بازگشایی خانه احزاب، طرح اصلاح قانون احزاب و راه‌اندازی شعب استانی احزاب از سوی برخی از دبیران کل و افراد حاضر در جلسه شب گذشته مطرح شد و وزیر کشور می‌تواند از نقطه نظرات و رهنمودهای دبیران کل احزاب استفاده کند.

دبیرکل حزب ایران زمین تاکید کرد: اینکه دولت یازدهم نسبت به احزاب یک احساس دینی می‌کند که می‌خواهد آن را ادا کند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه شب گذشته دبیران کل احزاب با وزیر کشور گفت: وجه تمایزی که جلسه شب گذشته با جلسات قبلی داشت، در این بود که استانداران نیز در این جلسه حضور داشتند و می‌توان جلسه مذکور را یک جلسه منحصربه‌فرد دانست.

وی ادامه داد: جلسه شب گذشته نشان از نگاه مثبت دولت یازدهم در رابطه با توسعه سیاسی و اهمیت دادن به احزاب و شنیدن نقطه‌نظرات و انتظارات آنها بود.

سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه دولت یازدهم نسبت به احزاب یک احساس دینی می‌کند که می‌خواهد آن را ادا کند، اظهار داشت: دولت به این باور رسیده که احزاب می‌توانند فعالیت موثری در جامعه داشته باشند و احزاب هم باید به این نقطه رسیده باشند که باید به قانون الزام داشته باشند که این باور و الزام نشان از توسعه سیاسی دارد.

رئوفیان در خصوص مباحثمطرح شده از سوی دبیران کل احزاب در جلسه شب گذشته تصریح کرد: مسائلی نظیر طرح قانون جرم سیاسی، بازگشایی خانه احزاب، طرح اصلاح قانون احزاب و راه‌اندازی شعب استانی احزاب از سوی برخی از دبیران کل و افراد حاضر در جلسه شب گذشته مطرح شد و وزیر کشور می‌تواند از نقطه نظرات و رهنمودهای دبیران کل احزاب استفاده کند.

دبیرکل حزب ایران زمین با اشاره به صحبت‌های وزیر کشور در این جلسه یادآور شد: آقای رحمانی فضلی اشاره کردند که با توجه به پیش رو بودن برنامه ششم توسعه احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی داشته باشند و وزارت کشور را برای پیشبرد امور یاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌توان انتظار داشت که استمرار این جلسات می‌تواند به نتایج و دستاوردهای قابل قبولی در عرصه سیاست داخلی و فعالیت‌های حزبی و سیاسی منجر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز