خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک جوانان اعتماد ملی و پویش امید برگزار شد

کد خبر : ۱۹۰۲۳۱

در این نشست امکان برگزاری جلسات هم‌اندیشی، کلاس‌های آموزشی و سمینارهای مشترک، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای دو گروه و تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی، از جمله آسیب‌شناسی جنبش دانشجویی و مدیریت جوانان در عرصه اداره کشور و نیز نحوه تعامل شورای زنان دو مجموعه مطرح و جهت بررسی بیشتر به کارگروه‌های مربوطه ارجاع شد.

شورای مرکزی پویش امید وابسته به دفتر محمدرضا عارف و شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در راستای هم‌اندیشی و بررسی فعالیت‌های مشترک، در نشستی مشترک درباره همکاری‌های بیشتر، امکان‌سنجی و تبادل‌نظر کردند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه دو طرف ضمن برشمردن مشابهت‌های گفتمانی دو مجموعه، اخلاق‌مداری، اعتدال‌گرایی، خردورزی و دوری از تندروی را از جمله این ویژگی‌های گفتمانی برشمردند و در ادامه به بررسی خطوط قرمز جهت تعریف فعالیت‌های مشترک پرداختند و در این راستا ساختارشکنی، خروج از قانون و بی‌اعتبار کردن قانون اساسی از جمله خطوط قرمز و محدودیت‌های فعالیت دو گروه بیان شد.

در این نشست که دومین جلسه از سلسله نشست‌های هماهنگی میان جوانان حزب اعتماد ملی و شورای مرکزی پویش امید بود، امکان برگزاری جلسات هم‌اندیشی، کلاس‌های آموزشی و سمینارهای مشترک، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای دو گروه و تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی، از جمله آسیب‌شناسی جنبش دانشجویی و مدیریت جوانان در عرصه اداره کشور و نیز نحوه تعامل شورای زنان دو مجموعه مطرح و جهت بررسی بیشتر به کارگروه‌های مربوطه ارجاع شد.

در پایان این جلسه نیز انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، میزان تحقق انتظارات مردم و تأثیر آن در انتخابات مجلس پیش رو مورد تحلیل و بررسی حاضران قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز